09.01.2012

Ce este de facut ?



Unii tineri din ziua de astazi fac anumite lucruri pentru ca asa vor parintii / rudele sau prietenii . Dar nu trebuie sa ne alegem singuri drumul in viata ? Nu trebuie sa facem ceea ce ne place ? Facem anumite lucruri fara voia noastra doar pe premisele parintilor nostrii... (sper sa se inteleaga adevaratul sens) .
Pentru a concretiza , voi lua un exemplu:
Un copil este ,,obligat" la figurat (adica este stresat la cap ) sa se faca inginer pentru ca asa a fost si tatal , bunicul si strabunicul sau ... A FOST DOAR UN EXEMPLU !!!
Am facut acest articol deoarece cineva mi-a cerut ajutorul printr-un mail si mi-a spus daca se poate sa nu scriu nimic din mail pe blog DECI NU SCRIU ALTE DETALII !!!
Parintii trebuie sa fie doar parinti si prieteni in acelasi timp , nu si judecatori sau impunatori ...ei nu trebuie sa-i impuna copilului viitorul.Pana la urma singur va evada din acea zona si se redirectiona catre ceea ce-i place , si tot parintii vor avea de pierdut , dar cine stie...poate si copilul va avea de pierdut.
Share:

5 comentarii:

  1. ai dreptate.Parintii sunt datori sa invete si sa indrume nu sa decida ei tot.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta asa e, ai dreptate, parintii se impun:) dar nu o fac cu nu stiu ce intentie, ei considera ca nu suntem indeajuns de maturi sa ne putem alege drumul in viata:)


    Parerea mea!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda, sa li zica asta cineva si parintilor. Oricum, ei considera ca ne indruma pe drumul cel bun, fara sa-si dea seama ca devin cicalitori si se implica prea mult, intr-un mod nu tocmai placut. Un sfat da, e mereu bine venit, da` cand deja incep sa ne controleze alegerile si viitorul e nasoala treaba.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai foarte mare dreptate în ce spui. Şi eu am păţit aşa până la un anumit punct. Mai exact, de 3 luni am pus piciorul în prag şi încerc să-mi tratez mama ca pe o simplă colegă de casă care îmi mai dă de mâncare din când în când şi nimic altceva.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Lavi : sunt cazuri in care parintii au nevoie de cateva ,,lectii"
    @Lavinia (C.L.M) : Ai o parere foarte buna .
    @Alee : Totul consta in comunicare , daca comunicarea nu exista , nu exista nici sfaturi .
    @Ana (annitu/razboi in 1...) : Eu nu m-am referit in articol la faptul ca trebuiesc ,,racite" relatiile cu parintii nostrii.Aceea a fost alegerea ta , orice alegere pe care o faci trebuie sa o respecti !

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!