02.01.2012

Ce inseamna sa scrii o poezie ?

Cand cortina s-a ridicat
Sanse multe am ratat
Am ales sa ma exprim
...In anonim.

Am avut ocazii multe
Insa n-am putut deloc
Din cauza oamenilor de alaturi
Ce alaturi nu mi-au fost .

Am ales aceasta cale
Sa ma fac umpic inteles
Sa descriu si sa scriu
Lucruri pe care le stiu .

Multumesc celor ce cititi
Multumesc celor ce-mi scriti
Multumesc pentru fiecare gand
Pentru mine fiind un plus .

Am sa-ncerc sa sar peste
Acest mic/mare impas
Am sa incep ca-ntro poveste
Cu ce-a fost si ce-a ramas.

Pot sa scriu versuri cate pot
Sa ma opresc nu-i bai...deloc 
Nu stiu ce-s cu aceste versuri
Ca nu le inteleg deloc .

Poezia nu este viata 
Viata inseamna poezie
Acesta fiind insa
Principiul meu de a scrie .
Share:

2 comentarii:

  1. Ma bucur ca iti place . Eu scriu poezii , dar am renuntat in a le pune pe net . Exceptie facand...cate una ...doua...pe care le consider eu necesare de a le posta pe net .

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!