03.01.2012

Ce ma asteapta in 2012 ?

Asa cum spune si titlul azi mi-a venit aceasta intrebare in minte : ,,Ce ma asteapta in 2012?" .
Ma asteapta urmatoarele lucruri :
-Mai putin timp liber , fiind un an mai greu din punct de vedere psihic datorita faptului ca sunt clasa a XII-a , am trecut in semestrul 2 si peste nu mult timp dau bacul...nu ma intelegeti gresit...nu este un stres ...M-am referit la faptul ca voi avea mai mult de invatat si timp liber mai putin .
- Din punct de vedere social , nu cred ca se va schimba nimic .Voi fi acelasi ca pana acum , asa cum am fost mereu .
- Cu sanatatea , iubirea etc. nu sunt capabil sa spun ce ma asteapta pentru ca nu stiu .
- Un an la fel de linistit sufleteste ca 2011 .
Acest articol este ca o ,,tema de meditatie" ...acum puneti-va si voi intrebarea si raspundeti-va singuri la ea .
Share:

Un comentariu:

  1. Iti doresc un an mai bun de 100 de ori decat 2011. :*


    P.S. Ai o leapsa la mine: http://www.razboin1.com/2012/01/sfarsitul-lumii-e-aproape.html

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!