24.01.2012

Ce semnifica scrisul ?



Am primit recent aceasta intrebare : ,,Poti sa afli cateva lucruri despre o persoana dupa modul cum scrie?" .
Desigur , raspunsul este da . Insa pentru detaliere trebuie sa intru in sfera psihologica , sfera pe care nu o stapanesc deoarece nu am cunostinte de psihologie .Va spun doar ce cred despre scris.


Scrisul este reflectat de starea emotionala si de ratiunea noastra. 
Faceti un mic experiment .
1. Scrieti atunci cand sunteti calmi , plictisiti etc . Veti observa ca literele vor fi urmate de atentia dumneavoastra pe care le-o acordati si literele prind forme cat mai concrete si frumoase .
2.Scrieti atunci cand sunteti agitati , tristi sau nervosi .Veti observa o mare diferenta , atentia acordata literelor dispare si atrage dupa sine si deformarea acestora .


Eu atat pot spune pentru ca atat stiu... Eu pot afla dupa scris starea emotiala a persoanei in momentul cand a scris , dar sa aflu mult mai multe nu pot fiindca nu am cunostintele necesare pentru acest domeniu .
Insa cum aceasta intrebare trebuie sa aiba un raspund mai clar , am cautat pe internet si am gasit un articol pe care vi-l recomand si care vine in completarea articolului meu . Dati click pe acest : LINK - DESPRE SCRIS
Share:

3 comentarii:

  1. Nici nu stiam aceste lucuri.Dar eu imi schimb scrisul daca ma plictisesc de el,da,adopt mai multe forme de litere.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. DA, poti aborda mai multe ,,tipuri" de scrieri , dar fiecare avem un scris unic al nostru , pe care il abordam aproape tot timpul , despre acel scris am vorbit .

    RăspundețiȘtergere
  3. se spune ca atunci cand scrii esti cel mai sincer.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!