17.01.2012

Decizie luata & Constructia vietii

Am decis sa nu mai raspund mail-urilor pe blog. Chiar daca am facut doar 3 duminici chestia aceasta , nu o mai fac . Deja mail-urile se inmultesc si nu stiu de ce , pentru ca eu nu va pot ajuta cu nimic ci doar cu un sfat si atat . Daca doriti sa aflati ceva , imi cititi blogul si atat !

Acum o sa va scriu despre ,,constructia vietii " !
Din ce se construieste viata ?
- decizii
- actiuni
-credinta
- iubire
-ratiune
-idei (ganduri) .
Cine ne coordoneaza noua viata ? Nimeni ...noi singuri .Suntem stapanii propiilor actiuni , ratiuni si felul de a gandi . Unii oameni spun ca au probleme si nu mai stiu ce chestii , dar intrebarea cea mai importanta v-ati pus-o ? DE CE ?
Pentru ca datorita actiunilor si a ceea ce am gandit la acel moment am ajuns intr-o problema .Problemele nu pica din cer cum nu pica nici banii... toate au o consecinta .Totul se bazeaza pe actiunea cauza-efect .
Inainte de a arata cu degetul spre cineva , ar fi cazul sa ne aratam noua degetul si sa analizam situatia , apoi sa actionam .Nu degeaba ne spun ,,batranii" : ,,Gandeste de 2 ori inainte de a face ceva !" .

Meditati la urmatoarea fraza : 

Viata este ceea ce ti se intampla in timp ce esti ocupat sa faci alte planuri. – John Lennon
Share:

5 comentarii:

  1. Ultima fraza imi da serios de gandit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Viata este tot ceea ce suntem noi, este un dar de la Dumnezeu :)
    frumoase ganduri.

    p.s. eu cred ca raspundeai foarte ok la mail-uri :)

    RăspundețiȘtergere
  3. imi lasi si mie id-ul tau? daca vrei :) mi-ar placea sa mai vorbesc cu tine.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Raisa : de aceea am si pus acea fraza . De acum inainte dupa articolul scris va urma si un citat celebru care este in stransa legatura cu articolul , care poate fi folosit ca argument dar care poate fi si o tema de meditat .
    @£α ❤ : desigur , iti trimit intr-un comm , pe care te rog sa nu il publici id meu de messenger !

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna fraza pentru meditat!!!!

    Ai dreptate, ti-am spus ca imi place foarte mult modul tau de gandire, ne asemanam din privinta asta!!!

    Te imbratisez cu drag~!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!