23.01.2012

Este normal... ?!

Este normal ca cineva sa fie trist ?
Este normal sa vrei sa faci ceva si sa nu poti ?
Este bine sa fii intrepatruns in sentimente necurate si sa te lupti sa le alungi ?
Este bine cand altii au singura ocupatie sa-ti faca ziua neagra ?
Este bine sa incerci sa te tii pe picioare singur cand in jurul tau sunt numai persoane care te lovesc ?
Este bine cand aflii lucruri pe care nu vrei sa le aflii ?
Este bine sa te bucuri cand ti-ai satisfacut placerea de a pune si de a vedea un om la pamant ?


Nu este bine...dar acest mesaj este dedicat lor , si imi exprim sentimentele aici , printre cuvinte deoarece unii dintre ei sunt cititori ai blogului VIZIUNI DIN VIATA !
Un singur mesaj am de spus : Am fost si sunt lovit , momentan sunt la pamant , dar "cand ma voi scula , pre multi am sa popesc si eu" (citat Morometii) .
Mai spun doar atat : Dumnezeu este intotdeuna cu mine !
Share:

3 comentarii:

  1. E bine ca ai facut-o,si le-ai dus spre cunostinta acest lucru.Foarte frumos spus ,,Dumnezeu este intotdeauna cu mine".

    RăspundețiȘtergere
  2. e greu, dar totusi :) vrebuie sa avem incredere ca totul va fi bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate sunt cu un scop, si sincera sa fiu as spune ca este normal ca unoeri sa fim tristi pentru ca asa e viata omului scurta si plina de probleme, insa nu trebuie sa ne lasam acaparati spre tristete, aveam o prietena care zicea " tot raul spre bine" si am ajuns la concluzia ca asa e!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!