27.01.2012

Interviu Lavinia : Un bulgare de lumina

Se anunta vreme nefavorabila si s-ar putea sa am din nou surpriza ca in acest weekend sa raman iar fara curent electric asa ca am decis sa postez de azi interviul pe care l-a dat Lavinia pentru blogul Viziuni din Viata . 



Care este numele tau ?
Lavinia


Ce ne poti spune despre tine ?
Sunt eu: unica si totodata la fel ca voi toti, deschisa si in acelasi timp inchisa, optimista si in acelasi timp pesimista, vorbareata dar totusi timida si retrasa, simpla si totusi complicata, sociabila dar totodata antisociabila.

De cat timp ai intrat in aceasta lume a blogurilor ?
De 2 ani si inca putin :D

Ce te-a determinat sa iti creezi un blog ?
Un prieten :D

Care este adresa blogului / blogurilor tale ?
Pff, am avut mai multe bloguri create pe parcurs dar momentan am ramas cu http://lavii-osperanta.blogspot.com/

Dati 5 bloguri pe care le urmariti cu placere :
Pe toate pe care le am pe lista le urmaresc cu placere dar daca ar fi sa ma limitez la 5 as mentiona :
Nu fi trist...ZAMBESTE
Ganduri ratacite
DeNeinteles
Poezie
This is our God

Poti determina persoana care se ascunde in spatele monitorului dupa ceea ce scrie pe
blog ? Daca da , argumenteaza !
Nu cred ca poti determina o persoana dupa ceea ce scrie pe blog, dar poti sa-ti faci macar o idée despre ea.


Ce sfaturi le dai altor bloggeri ?
Sa scrie din suflet si nu doar pentru ei pentru ca mesajul pe care ei il transmit ajung si la alti oameni.


Finalul iti apartine , transmite un mesaj tuturor celor ce citesc acest interviu.
Daca te-ai oprit astazi aici nu este ceva intamplator, poate ca tu trebuia sa citesti acest interviu pentru a ramane cu anumite lucruri. In orice caz, iti multumesc pentru ca ai avut rabdare sa citesti si iti doresc o zi frumoasa in continuare. Iar daca esti pentru prima oara pe acest blog: “Viziuni din viata”, sa stii ca merita sa fie citit! Multumesc pentru interviu!
Share:

2 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!