04.01.2012

Leapsa 2...3

Am 2 ,,lepse" de preluat de la annitu si Lavinia ...azi imi iau revansa :d .



1. Leapsa de annitu !


         Daca aş fi o floare… As fi un trandafir .
         Daca aş fi o parte a zilei … As fi duminica .
         Daca aş fi un anotimp… As fi primavara
         Daca aş fi o culoare… As fi albastru .
         Daca aş fi un fruct… Mar
         Daca aş fi ceva dulce… Zahar
         Daca aş fi o carte…  - sa fim seriosi...nu-mi doresc asa ceva :)) =))
         Daca aş fi un cantec… ,,Price Tag" (Jessie J)
         Daca aş fi un film… The Mask of Zorro
         Daca aş fi o jucarie… cuburi :))


         Dacă aş fi o forma… nu stiu...chiar nu-mi vine in minte
         Daca aş fi o cifra… as fi 3
         Daca aş fi un oras… Alexandria
         Daca aş fi un gust… ...mmmm...un gust apetisant...dulshe...
         Daca aş fi o stare de a fi… O stare de bine :d
         Daca aş fi un sentiment… de iubire
         Daca aş fi o varsta… 6-7 ani (varsta de aur ; varsta copilariei)
         Daca aş fi o arta… as fi muzica , nimic nu poate trai fara muzica (viziunea mea)
         Daca aş fi un citat… as fi... : ,,Multe ar mai fi de spus intr-un timp atat de scurt" .


2. Leapsa de la Lavinia (scz de intarziere Lavinia) .
*Este leapsa de Craciun...asta e ...am intarziat .

Leapşă de Crăciun


Ms pt leapsa Lavinia .
1.Un banc despre (Moş) Crăciun
Un copil scrie o scrisoare mosului zicand : ,,Mosule , imi doresc un fratior" ...La care Mosul ii raspunde : ,,Bine , atunci trimite-o pe mama ta la mine" :))

 2.Să spunem că ţi se îndeplinesc 3 dorinţe în ziua de Crăciun , 
ce dorinţe ai vrea să îţi fie îndeplinite ?
   Sanatate , iubire si liniste sufleteasca . Acestea sunt dorintele mele de fiecare data .

3.Ce cadouri ai vrea să primeşti?
Nu ma intereseaza ,,cadourile materiale" ; pentru mine un cadou este acel ,,cadou " facut din inima .

4.Poți să alegi să ţi se facă un cadou de la o persoana iubită , 
dar nimic material. Ce ai alege ?
Intelegere

5. Mai crezi în Moş Crăciun?
   Cred in spiritul sarbatorii .

6. Ai făcut vreodată îngeri în zăpadă?
   Da...

7. Unde îţi petreci Crăciunul şi cu cine?
  Imi petrec Craciunul alaturi de cei dragi .

8.La ce vârstă şi cum ai aflat cine îţi lasă cadouri sub brad?
  Am stiut dintotdeauna ...

9. Împodobeşti tu bradul?
    Bineinteles...

10. În sufletul tău, mai există spiritul sărbătorilor?
      Desigur...

11. De Crăciun, îţi place să dai sau să primeşti?
Imi place sa dau . Zambetul celor dragi la primirea unui cadou este adevaratul cadou pentru mine .
Dau leapsa mai departe tututor....Cine vrea sa o ia...
 
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!