31.01.2012

Putina atentie...

Am primit cateva sesizari precum ca as avea probleme cu blogul . Anumite persoane au spus ca atunci cand incearca sa lase un comm(parere) pe blog ar exista o problema cu incarcarea paginii .
Aceste lucruri au fost ,,testate" iar blogul nu are deloc probleme . Aceste probleme intervin de la computer-ul dumneavoastra sau de la browser-ul dvs. de internet .

In al doilea rand , in urma voturilor date de dvs. , rubrica ,,Poza+bancul zilei" nu va mai fi realizata pe blog .

Pe final va recomand trei articole superbe , care mi-au placut enorm de mult :

C.L.M'S BLOG - Ganduri , sentimente si limbajul trupului

UN BULGARE DE LUMINA - Iubirea dintre oameni nemarginita fata de Dumnezeu
                                                - Comanda de zambete


Share:

2 comentarii:

  1. tu te-ai apucat sa-mi faci promovare serioasa nu ?:)
    glumesc :)
    ma bucur ca ti-au placut asa mult articolele mele:D
    multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey! Multumesc pt. recomandare:) Pacat ca nu mai faci rubrica:)

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!