08.01.2012

Raspunsuri mail-uri 3



1. Buna ! Ma numesc Ana si de ceva timp (cam 2 luni) iti urmaresc blogul .Am constatat ca in ultimele 2-3 saptamani nu ai mai scris articole ,,obisnuie de-ale tale" , ce s-a intamplat ?


Raspuns : Buna Ana ! Am hotarat ca luna lu' decembrie sa nu scriu obisnuitele articole pana pe date de 7 ianuarie 2012 ...adica pana ieri . A fost perioada sarbatorilor si am zis sa schimb ,,tematica" .


2. Salut ! Imi plac foarte mult articolele tale . De ce nu le redactezi ? adica sa vorbesti si sa scrii intr-o revista sau ziar ceva astea ?


Gabriel !




Raspuns : Ma bucur ca iti plac articolele Gaby . De ce nu le redactez intr-o revista/ziar ? Sincer si eu as vrea , dar cine crezi ca vrea sa ,,angajeze" un pusti care nu a terminat nici liceul sa aiba propia rubrica in ziar/revista ? Si mie mi-ar placea , dar nu se poate.


3. Numele meu este Oana si am 36 de ani. Mi-a placut enorm articolul cu ,,sentimentele" , dar sunt curioasa : De ce ai ales acel titlu ? Adica nu mi se pare in concordanta cu ceea ce ai scris in articol .


Buna ziua domna Oana ! Ma bucur ca ti-a placut acel articol ; titlul este in perfecta concordanta cu aspectul si continutul articolului .
Titlul : ,,Sentimentele...o dovada a vinovatiei" 
Argument : In articol am zis ca sentimentele pot fi si niste unelte/arme in ,,mainile" cui nu trebuie . Daca tu te joci cu sentimentele cuiva nu esti vinovata ?...ba da...titlul este ales corect !


4. Sunt Cristi Ionescu si imi place blogul tau .Am vazut ca ai adaugat rubrica cu poze si bancuri...sooper tare . De ce nu-ti faci un blog cu bancuri , poze funny etc / sau un site ?


Rapunsul : Salut Cristi : Nu imi fac pentru ca nu imi prea permite timpul sa postez tot timpul bancuri si poze , plus ca sunt alte site-uri numai cu bancuri si dastea funny si sunt foarte bine organizate si intretinute . Eu adaugat acea rubrica sambata deoarece sambata nu pot scrie ca nu am timp , dar asa scriu un banc pe tel si bag o poza funny de pe tel si le dau upload pe blog rapid indiferent de locatie si gata ! Pt ca una este sa scrii 2 randuri si sa pui o poza de pe tel. ; alta e sa scrii dictamai articolul cu telu .




5. Imi pare rau ca sunt nevoita sa fac acest lucru dar trebuie sa te critic pentru ceea ce faci . Ce articole sunt copile astea ?Nici nu stii cum se redacteaza un articol , alea-s articole redactate ?...mai ai de invatat... Mai...tu te crezi matur ? Te crezi la batranete de vii si ne spui noua verzi si marunte pe-aici ? De unde stii ma tu atatea ? Te crezi inteligent sau care este smecheria ca nu inteleg ? Am inteles ca ai pretentii sa ne si semnam cand iti scriem mail-uri , da ...uite , ma numesc Geta Atanasoaie .


Doamna Geta : In primul rand va spun buna ziua  .In al doilea rand va voi raspunde la intrebari pe rand .
Nu ma cred matur si nu va voi crede , stiti cum se spune ,; si la varsta de 50 de ani zace in noi copilaria dar la varsta de 19 ani............Si nu cred ca varsta este o problema in a scrie articole .Articolele le scriu concret si cat stiu eu de bine . Nu am scoala de redactor ca sa redactez ca si cum as scrie intr-un ziar .Daca va deranjeaza cum scriu eu articolele nu le mai cititi , dar vad ca le cititi ...eu nu inteleg oamenii ca dumneavoastra deloc... Daca nu va place NU CITITI ! Veniti la mine si spuneti ca nu va place x si y ...dar atunci de ce cititi ?
Iar eu tot ce scriu sunt trairi propii , sau trairi ale persoanelor de langa mine , intamplari reale .Ceea ce spun este faptul ca relatez intamplarile si trag o linie la sfarsit si spun ce lectii mi-a dat MIE viata din acele trairi.Nu inteleg ce este rau in asta ? Nu ma cred inteligent si nici superior , sunt doar un copil , mai am putin si fac 19 ani ...sunt ultimul an la liceu , poate nu am varsta dumneavoastra , dar daca nu o am asta nu inseamna ca va permit sa ma criticati la liber .In final spun ca nu am pretentii sa va semnati , eu doar AM RUGAT lumea cand imi scrie un mail sa se si semneze ca sa stiu si eu cu cine vorbesc si pe cine salut !
Va repet : NU VA PLACE ...NU CITITI!

Share:

2 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!