12.01.2012

Semnificatia vereghetei si a actului de casatorie ...

Am primit un mail de la o fata pe nume Sorina care mi-a adresat doua intrebari , le trec mai jos in ghilimele :
,,Ce parere ai despre actul de casatorie , are vreo influenta asupra casniciei ?" (...) ,,dar ce parere ai despre purtarea vereghetelor? " .

Am zis sa nu integrez acest mail la categoria RASPUNSURI MAIL-URI si sa fac un articol .
Sorina a spus sa spun PAREREA MEA ! , asta voi face .

Ce parere am despre actul de casatorie ?
Eu cred ca nu influenteaza cu nimic casnicia o simpla hartie .Ea nu poate tine unite doua persoane daca acestea nu se inteleg si nu exista iubire . Sunt persoane care convietuiesc o viata intreaga fara sa fie casatoriti cu acte .Aceea ramane doar o hartie ...pt mine fiind tot un fel de ,,simbol" .

Ce parere am despre purtatul verighetelor ?
O parere asemanatoare , decat ca veregheta poarta si un rol simbolic --- simbolul iubirii . Desigur , sunt din nou persoane care nu poarta veregheta , dar eu zic ca este frumos sa porti veregheta . 
Verigheta este diferita de orice alt inel prin forma sa simpla, fara pietre, fara modele, impletituri sau alte elemente decorative si aceasta pentru ca rolul sau nu este de accesoriu, ci prezenta sa pe degetul partenerilor din cuplu pecetluieste o dragoste pe care acestia si-o vor purta pe vecie.  In zilele noastre am observat cu tristete ca verigheta si-a pierdut simbolul .

Sper ca sunt raspunsurile asteptate de tine Sorina , aceasta este parerea mea , este o parere pur simpla care nu contine doar info. coerente .Adica nu prea sunt multe de spus despre aceste lucruri .
Share:

3 comentarii:

  1. cred ca purtatul verighetelor, mai mult ca orice altceva, este un lucru minunat. ce poate fi mai frumos decat sa ai mereu o parte din persoana iubita, de care esti legata, cu tine? este un simbol, dar un simbol cu atat mai frumos cu cat este simplu si acelasi pentru toti, astfel incat sa iti poti da seama de persoana respectiva numai privindu-i degetele. mi se par foarte draguti oamenii care poarta verigheta, pentru ca imi aduce aminte ca dragostea inca exista.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a plăcut mult cum i-ai răspuns Sorinei >:D<

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!