09.02.2012

Aparenta si Esenta

Exista oameni si ....oameni .
Oamenii sunt diferiti ,de aceea suntem speciali si unici . In zilele noastre , in comunitati (grupuri) orice persoana care nu are anumite ,,standarde" este desconsiderat si etichetat . Ca sa va dati seama despre ce scriu .... vorbesc despre acei oameni pe care unii ii eticheteaza ca fiind ,,ciudati" .
Acesti oameni nu sunt ciudati , sunt doar diferiti , sau sa privim altfel lucrurile : toti suntem ciudati (diferiti) . In alte comunitati de tineret (cum ar fi scolile) , unii tineri sunt batjocoriti datorita acestui lucru .
Anumite persoane sunt etichetate gresit din aceasta privinta . Ne situam in secolul XXI si nu suntem in stare sa fim oameni . Exista persoane care nu bea , nu fumeaza , nu injura sau nu fac glume proaste iar pentru acest lucru devin evitati si chiar batjocoriti .
Persoanele care fac aceste lucruri i-am numit ,,agresori" , dar nu uitati ca viata mereu ne pune in toate ipostazele , iar aceste persoane o sa devina ,,victima" odata si-odata , sa simta si ei ce au simtit altii ...este legea vietii .

Mi-ar fi placut sa vorbesc despre alte lucruri mai pozitive , dar am scris acest articol in urma unei discutii pe care am purtat-o cu o persoana care mi-a cerut ajutorul pentru ca se afla intr-o astfel de situatie .
Voi ce parere aveti ?


Share:

3 comentarii:

  1. Toti suntem diferiti!Sunt de acord cu tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Parerea mea... nu suport etichetele. Nu-i suport pe cei care pun etichete. Se considera prea buni, prea speciali, prea grozavi. Niste lasi. Daca s-ar deranja o secunda sa incerce sa cunoasca persoana respectiva... daca si-ar deschide putin mintea. Ar intelege. Sau nu, depinde de mentalitate, dar macar asa ar fi avea un presupus motiv pentru care l-a etichetat pe X ca fiind ***********.
    Orice e ciudat e diferit si orice e diferit e mai bun.
    M-am evaporat, frumos articol!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu se potriveste cu starea mea foarte buna:)) dar ai dreptate.Dupa mine cel mai bine e sa fim noi si sa nu ne pese de ce cred ceilalti.Cineva acolo sus le vede pe toate >:D<

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!