11.02.2012

Bijuteriile imbuneaza inimi

Bijuteriile sunt cele mai frumoase , stralucitoare si valoroase lucruri realizate de un om . O bijuterie purtata (indiferent de model) scoate in relief frumusetea . Frumusetea nu poate fi definita , dar poate fi accentuata si scoasa in relief prin ajutorul unei bijuterii .
Site-ul Bijuterii swarovski  au cele mai frumoase lucruri in materie de bijuterii ; mai exact este vorba de site-ul www.time2shop.ro . Acest site va asteapta cu caldura si usile deschise sa il accesati iar preturile sunt foarte accesibile . De atlfel , am si un produs preferat (cum toti avem) pe care acestia il detin si este vorba de un CEAS BARBATESC  (click pe link) .
Cand vine vorba de bijuterii fiecare are doza lui de rafinament , si devenim foarte atrasi de aceste bijuterii , daca am putea le-am lua pe toate . La o garderoba de seara , bijuteriile asortate atrag dupa sine sute de priviri si admirari . Mai jos este poza care imi incanta privirea :









Mi-a atras atentia acest set de bijuterii Swarovski. Nu stiu voi , dar eu deja imi imaginez o cina romantica in care sa am onoarea sa-i fac iubitei mele acest cadou si sa o vad purtand acest set . Imi este greu si in acelasi timp usor sa scriu despre aceste lucruri , acest set purtand odata cu el si o stare de bine si o stare de fericire . Ma uit la aceasta poza si oftez in gand...si gandindu-ma cu o crapatura de zambet ce bine ar fi daca l-as castiga eu ,  in urma acestui concurs .
Acesta este un cadou ideal , indiferent daca este de 14 februarie sau 8 martie . Daca si dumneavoastra cautati cadoul ideal , intrati pe www.time2shop.ro si sigur veti gasi cele mai fine si frumoase cadouri .

Multumesc mult Ana pentru acest concurs si multumesc ca m-ai informat : http://annitu.ro
Si multumesc www.time2shop.ro pentru ca ofera acest premiu !
Share:

6 comentarii:

  1. Mă bucur că ai ales să participi la concursul organizat pe blogul meu.
    Mult noroc la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  2. colega mea le-ar iubi, eu as zice :" nu-i de mine!"
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Aceasta nuanta de albastru este superba.

    RăspundețiȘtergere
  4. :):P Mie imi plac doar cerceii si lantisoarele,dar inelele..nu prea:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Awww :)) articol pe gustul meu! Bijuterii =p~ super!:D Bafta:D Parca m-as inscrie si eu :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai primit un premiul de la mine pe blogul De vorba cu viata.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!