22.02.2012

Concurs iPhone 4

Vreau sa va spun de la inceput ca intotdeauna mi-am dorit un dual sim , deoarece am doua sim-uri (un abonament si o cartela ) si mereu sunt nevoit sa merg cu doua telefoane dupa mine . In prezent , un iPhone este bine vazut si in societate ,plus ca este mai accesibil sa porti doar un singur telefon . De ceva timp am dat peste un site www.telefoanereplici.com  ; acesta este un site care se ocupa cu vanzarea de telefoane si ceea ce m-a impresionat este faptul ca preturile sunt foarte accesibile iar livrarea se face in toata tara . Site-ul www.telefoanereplici.com are si o interfata prietenoasa care face accesarea si navigarea pe site foarte usoara . Continutul este foarte bine aranjat si sunt afisate toate informatiile necesare oricarui produs . Acest site are o gama variata de telefoane dual sim
Mi-a atras atentia un produs de pe acest site care mi-a placut enorm , este vorba de DUAL SIM IPHONE 4 LOGO 
Acest iPhone m-a ,,cucerit" prin eleganta , design-ul pe care il are si pretul accesibil .


Pe site-ul http://www.telefoanereplici.com puteti gasi telefoane dupa gusturile fiecaruia , puteti gasi diferite marci daca aveti vreo preferinta si puteti gasi si telefoane cu 2,3 sau 4 SIM-uri . Am ramas surprins intr-un mod foarte placut de tot ce este si tot ce ofera acest site .Recomand acest site tuturor celor care isi doresc sa-si achizitioneze un telefon dupa criteriul pe care si-l doreste fiecare si dupa marcile preferate .
Multumesc mult annitu.ro (ANA) pentru informarea despre acest concurs , la care cu cea mai mare placere am ales sa particip .
Share:

5 comentarii:

  1. Mulţumesc pentru intenţia de a participa la concursul organizat pe site-ul meu:*
    Mult succes.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult succes la concurs! Lenea mea (si scepticismul) nu ma lasa, in general, sa particip la chestiutele de genul acesta daaaaaar mult mult succes!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!