24.02.2012

De dragobete

Vreau mai intai de toate sa incep articolul prin a va spune ca nu stiu cum am reusit sa sterg un articol...Am incercat sa postez de pe un telefon un articol si nu stiu cum am reusit experienta de a sterge articolul scris ieri .Imi cer scuze pentru stergerea articolului , nu a fost cu intentie .

Ce este Dragobetele ?
Este o ,,sarbatoare" in care se sarbatoreste dragostea . Spun intre ghilimele fiindca nu este o sarbatoare sfanta , nu este insemnata in calendar si nici zi libera de la munca nu este . Deci nu afecteaza pe nimeni cu nimic . Poate o sa vi se para altfel cum va suna urmatoarea fraza , dar tot o sa o spun : NU cred si nu serbez ,,dragobetele" cum nu serbez nici ziua de  ,,Sf.Valentin" . Am facut si de Sf.Valentin un articol in care am precizat acest lucru...ca nu am nimic cu nici-o sarbatoare , ca nu ne afecteaza cu nimic , le-am urat celor care sarbatoresc aceste zile ce am avut de urat dar eu NU le sarbatoresc. Eu nu cred ca poate fi definita o zi pentru a ne arata iubirea fata de cei dragi .NU...
Iubirea trebuie sa o aratam zilnic celor dragi...tot timpul...nu pentru o zi-doua pe an .
Voi ce parere aveti ?
Share:

3 comentarii:

  1. Hmmmm, nu am nimic cu sarbatoarea:) dar sa stii ca ai dreptate cand spui ca iubirea trebuie aratata zilnic ;)):D

    RăspundețiȘtergere
  2. eu sunt de parere ca dragostea se vede din comportament si ca, cadourile nu sunt intotdeauna un mod de a arata iubire iar sarbatorile nici atata.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!