21.02.2012

Despre vraji in sensul meu

Inainte de toate o sa raspund la o intrebare pe care am primit-o de nenumarate ori pe mail , intrebarea este :
- ,,De cand ai acest blog? " - Raspunsul : de 7-8 luni ! ce copilas este blogul meu...dar las...creste el ;))

Bun , sa revenim la articol .

Vrajile sunt ,,definite" ca fiind traditii de sute si mii ani care se tin si astazi ca ,,traditie" . Dar acum sa fim sinceri , cati dintre noi mai cred in asa ceva ?
Din pacate , sunt multi cei care cred . Adica in loc sa crezi in Dumnezeu , sa fii un om credincios si sa crezi in iubire , credem in vrajitorie . Suna rusinos... Suntem in secolul XXI si inca mai credem in ceva ce nu exista , mai avem putini si credem in balauri si zmei zburatori. Acest lucru este doar o metoda de escrocherie facuta de anumite persoane pentru a ,,intimida" adversarii si pentru a fi storsi de bani in cel mai patetic mod . Deci eu consider un om care crede in aceste lucru ,,inapt" din punct de vedere psihic . O spun fara nici-o restrangere de inima si fara retinere , si chiar 50% imi pare rau ca o spun . Eu nu cred in asa ceva ... Eu sunt credincios , mereu i-am multumit lui Dumnezeu pentru tot , El este cel care imi indruma pasii in aceasta lume pentru ca EL este singurul care poate avea grija de noi pentru ca EL este tatal nostru . Cred ceea ce inseamna Dumnezeu : iubire , caldura sufleteasca , pace si armonie si nici gand in vrajitorie .

Sa ne fie rusine daca mai credem in vrajitorii . Pe mine nu ma poate face nimeni sa cred in asta , pentru a ma face cineva sa cred in asa ceva trebuie sa ma faca sa cred ca este ideea mea , ceea ce acest lucru este IMPOSIBIL !!!

Va recomand cu caldura urmatoarele articole :

- Cutiuta cu idei 5 ! (Un bulgare de lumina)
- Handicapul amintirilor ! : Te vreau inapoi copilarie (Parasita dar nu si uitata)
- Sfat pentru bloggeri ? (C.L.M 'S BLOG)
Share:

7 comentarii:

  1. Da... nici când eram mică nu credeam în asemenea chestii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca ideea de vrajitorie mai mult a fascinat omenirea, si astfel multi naivi s-au increzut in ea. Insa sa ai discernamant si sa faci diferenta si sa mai crezi in vraji este grav. Sper totusi ca cei care se lasa inselati sa gaseasca o cale sa revina pe drumul cel bun. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cred în Dumnezeu!
    Oamenilor le e mai ușor să spună că ei cred în vrăjitorie, acest lucru fiind ales le e mai ușor să își trăiască viața după bunul plac.

    RăspundețiȘtergere
  4. Creste! Creste! Cum sa nu creasca!!!!!:* Eu nu cred in vraji :)) si nici n-am crezut vreodata;))

    Seara frumoasa sa ai!:D>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Niciodata nu am crezut in vrajitorie...chiar si Biblia neaga asta, cand eram mica muream de frica cand auzeam de ele.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur sa aud ca nu credeti in asa ceva .

    RăspundețiȘtergere
  7. uuu vraji! Parca as fii intr-o poveste din evul mediu cand oamenii erau arsi pe rug & stuff. E stupid sa crezi in vraji... Niciodata n-am crezut si nu voi crede. Cu toate ca multe persoane din jurul meu cred ca atunci cand o persoana iti vrea cu adevarat raul, aceasta chestiuta functioneaza si risti sa o patesti. Din fericire, cica, functioneaza si cu binele. Eu sunt indiferenta cand vine vorba de superstitii de genul.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!