03.02.2012

Interviu Ana (annitu)

Va invit sa cititi aces interviu pe care l-a acordat Ana (annitu.ro) pentru blogul meu .
Iti multumesc mult Ana pentru ca ai fost de acord sa acorzi acest interviu .

Care este numele tau ?
Numele meu real este Anamaria.

Ce ne poti spune despre tine ?
Sunt o fată ca toate celelalte şi totuşi… sunt diferită de orice altă fată; Îmi place să mă comport ca un băiat, ascult hip-hop mult, îmi plac maşinile şi, mai presus de orice, sunt passionată de blogging.

De cat timp ai intrat in aceasta lume a blogurilor ?
De pe 27 august 2010.

Ce te-a determinat sa iti creezi un blog ?
Curiozitatea nestăpânită. Era o perioadă când lumea îşi făcea bloguri pe bandă rulantă, iar eu eram singura care era pe dinafară. Aşa că am zis: “ce? Eu sunt mai prejos? Ia să-mi fac şi eu un blog să văd cum e”. Şi pac-pac. S-a mai născut o bloggeriţă.

Care este adresa blogului / blogurilor tale ?
Momentan deţin 6, iar astea sunt:
www.annitu.ro (site de divertisment)
www.razboin1.com (blog personal)
www.ilariant.eu (care-i de vânzare, dacă doreşte cineva,să mă contacteze pe site)
www.all-emoticons.com (pentru bloggerii care doresc să pună emoticoane în postări şi nu ştiu cum)
www.nedoarencot.info (un blog de ştiri, îl am de câteva zile)
www.stolenimg.blogspot.com (un blog cu imagini)

Dati 5 bloguri pe care le urmariti cu placere : .
Sunt doar două. În primul rand, blogul tău. Îmi place foarte mult cum scrii. Pe al doilea loc este blogul iubitului meu, cosmintosh.com.

Poti determina persoana care se ascunde in spatele monitorului dupa ceea ce scrie pe
blog ? Daca da , argumenteaza !
Dacă cineva citeşte annitu.ro, nu-şi dă seama de personalitatea celei care postează acolo, pentru că, după cum am mai spus, anintu.ro e un site de divertisment, nu un blog personal. În schimb, dacă cineva citeşte www.razboin1.com, poate descoperi foarte uşor persoana care se ascunde în spatele acelor postări.

Ce sfaturi le dai altor bloggeri ?
Tuturor bloggerilor le dau sfatul să nu renunţe niciodată la blogul lor, indiferent de părerile şi comentariile negative ale celorlalţi. Cel mai bine e să faci ce simţi, să scrii ce simţi şi astfel…vei cunoaşte adevărata plăcere a bloggingului.

Finalul iti aparine , trasmite un mesaj tuturor celor ce citesc acest interviu .
Dragi cititori ai acestui blog, vă recomand să citiţi în continuare acest blog interesant pe care şi eu îl urmăresc, dar…nu uitaţi să treceţi şi pe la mine.
Share:

2 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!