16.02.2012

Lipsa de timp...

Stiu ca am promis un articol pentru aceasta zi dar iata ca timpul nu a fost deloc de partea mea astazi . Am foarte mult de scris si invatat intr-un timp relevant foarte scurt . Promit ca o sa ma revansez maine cu un articol .

In al doilea rand vreau sa va anunt ca am anumite probleme cu ,,lista de bloguri" (blogroll) si actualizarea acestora .Am 22 de bloguri trecute in blogroll , iar 3-5 bloguri intampina probleme in actualizarea in lista. Adica daca cineva pe care il am in lista scrie un articol in acest moment pe blog , acesta se reactualizeaza abia peste 24-48 de ore (timp in care mai poate scrie alt articol si crea probleme serioase in actualizare) . Daca stiti cum se poate remedia aceasta problema va rog sa imi spuneti .
Eliminarea din blogroll si adaugarea inapoi am realizat-o ,dar nu functioneaza .

Va multumesc si va doresc o seara minunata !
Share:

6 comentarii:

  1. nu ştiu ce să zic, eu nu am păţit aşa, dar m-am confruntat cu o altfel de problemă şi nu am rezolvare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ehh,mai exista si momente din acestea:)

    RăspundețiȘtergere
  3. :-? nu stiu ce sa zic despre blogroll, cine stie, poate e de la blogspot:) mai lasa-l asa:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am mai intalnit o situatie ca asta:-??
    Chiar nu stiu ce sa iti spun.

    RăspundețiȘtergere
  5. Important este sa treci peste...

    RăspundețiȘtergere
  6. Am avut si eu probleme asemanatoare dar sincer nu am nici cea mai vaga idee care e treaba. La mine s-a rezolvat de la sine. :D

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!