03.02.2012

Mesaj de pe blogul meu

Incerc sa definesc prin cuvinte
Gandurile care ma incearca
Imi cer scuze , stiti bine
Daca fac vreo greseala !

Incerc doar sa va descriu
Tot ceea ce iubesc
Insa stiu ca este greu
Sa va scriu ce gandesc .

Imagini si sunete din viata
Nu pot fi traspuse-n rand
Nici trairile de-odata
In simple cuvinte de apus .

Aceste randuri vreodata
Or sa fie vechi , uitate
Dar pe-a voastra biblioteca
O sa fie amintiri curate .

Depinde de voi cum o sa tratati
Tot ceea ce va scriu
Pretuiti sau aruncati
Cuvintele nevinovate ce le scriu .

Altii m-au inteles gresit
Fiindca au inteles ce-au vrut .
Eu am fost cat mai concis
Si din iubire v-am scris .


Mesaj pentru toata lumea , dar mai ales pentru cei care nu suporta ,la propiu, blogul meu .
Eu tot ce am scris , am scris din suflet si iubire si ma bucur sa scriu zilnic pe pagina mea si ma bucura faptul ca sunt persoane care imi apreciaza munca , care au intotdeauna un gand bun pentru mine si care m-au inteles.


Share:

5 comentarii:

  1. Ce mesaj fain!:) Sper ca cei carora le-a fost dedicat mesaju' au inteles:) Te pup:D si mersi de recomandare:D

    O zi frumoasa sa ai si senina ca sufletul tau!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Poezia e foarte simpatică, iar mesajul pe care-l transmite e special, pentru că vine din sufletul tău.
    Să mai scrii poezii.

    RăspundețiȘtergere
  3. poezia este foarte frumos, transmite un mesaj minunat, aproape m-a uimit felul in care ai legat versurile.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Lavinia Monica : ma bucur ca iti place . pt recomandare-npc .
    @Ana : Iti multumesc , o sa mai scriu poezii .
    @Lavinia : Ma bucur enorm ca ti-a placut !

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!