28.02.2012

O noua schimbare

Azi m-am hotarat si m-am pus pe munca...ce am facut ? Am schimbat interfetele blogurilor . Am mai incercat si inainte dar nu mergea , dar acum am aflat ca dupa ce downloatezi un sablon de pe internet trebuie sa dai la EDITARE HTML si sa stergi de-acolo un rand (spun ei ce anume)pentru ca sablonul sa functioneze 100% .
Asadar si sablonul blogului VIZIUNI DIN VIATA cat si a blogului POEZII DESPRE POEZII sunt schimbate.Sper sa va placa !
De-acum inainte pentru a citi intregul articol trebuie sa dati pe optiunea ,,READ MORE" pentru a citi articolul in totalitate .

Ceea ce mi-a mai trecut azi prin gand este sa mai deschid un blog , dar as dori ca tema sa o alegeti dumneavoastra...deci ce propuneri aveti pentru noul blog ?
Share:

8 comentarii:

  1. Cat de suuuperrrbaa aceasta interfata!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place noul sablon! e minunat si deschide foarte mult blogul.
    nu stiu ce sa zic despre un alt blog si nici despre subiect, de ce sa nu dezbati chiar aici?:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca va place noua interfata .
    Lavinia : Nu dezbat aici alte teme deoarece nu doresc ca acest blog sa-si schimbe ,,tenta" de articole .

    RăspundețiȘtergere
  4. e frumoasa tema:D un pic cam roz pt. ca stiu ca esti baiat:D:) mi se pare foarte delicata :-? sa zic asa:) imi place:D:D:D cat despre un nou blog :-? hmmm no idea:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Denisa : ms
    Monica Lavinia : Ma bucur ca iti place tema . Mie mi-a placut enorm acest sablon , dar din pacate acestui sablon nu-i pot aduce modificari . Nu este chiar roz roz , este mai mult spre rosu , dar imi place mult . Mie imi place si rozul :d
    Ana: Mersi !

    RăspundețiȘtergere
  6. :D am inteles:D e dragut oricum:D

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!