04.02.2012

Purtat de imaginatie si gand ...

Sute de izvoare se inchina spre a mea imaginatie , insa nu stiu sa defineasca un termen ,,iubirea" .
Am tot citit si rasfoit , am tot cules si extras intr-un final nimic . Poti prin cuvinte sa definesti iubire ?
Nu exista un termen , o familie lexicala sau un D.E.X pentru a suporta grelele cuvinte ce le poarta un suflet
cand este intrepatruns de iubire . Este un lucru inexplicabil atunci cand faci ceva pentru persoana pe care o iubesti .
Sute de oameni au scris , multi au incercat si au descris , insa nimeni nu a transmis iubire .

Iubirea este sentimentul ce ne incearca , sentimentul ce ne intrepatrunde , este sentimentul cel mai frumos si care
trebuie daruit cu incredere ca si cum ai darui un trandafir unei fete . Incearca sa te deschizi , lasa persoana iubita
sa-ti atinga iubirea si sa o simta , doar asa iti vei gasi in propiile cuvinte descrierea sentimentului de iubire .
Share:

4 comentarii:

  1. iubirea nu se poate defeni, ea doar se simte si se daruieste. ea ne intregeste.

    RăspundețiȘtergere
  2. Parca era un citat sau ceva asemanator care suna cam asa: Iubirea inseamna sa iti dai inima si sufletul intreg celui care ti le va zdrobi. Si mai era o chestiuta: Nu te iubesc pentru ca ma iubesti, te iubesc pentru ca te iubesc. Sau ceva de genul acesta.
    Nu stiu de ce am senzatia ca iubirea este denumirea generala a tuturor sentimentelor covarsitoare pe care oamenii nu le inteleg. :D

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!