01.02.2012

,,Viziuni din viata" - prezent , trecut si... viitor ?!?

Blogul meu are o varsta de 7 luni , inca este ,,mic copil" ...hihi .
De cand am deschis acest blog am vrut un singur lucru , sa scriu pe blog tot ceea ce-mi place , tot ceea ce gandesc si aplic in viata de zi cu zi . M-am ales sa ma deschid catre acest blog pentru a va prezenta cateva fragmente din concluziile trase de mine si intamplari petrecute in viata de zi cu zi .
La inceput am scris , am scris si iar am scris , dar nu-mi trecea prin cap faptul ca o sa am multi vizitatori pe blog.Iata ca ce nu speram s-a intamplat , zeci de persoane imi citeau blogul zilnic si imi scriau prin mail diferite mesaje . Desigur , au fost si persoane care le-au ,,stat in gat" acest blog , dar despre care nu vreau sa vorbesc astazi .
Unele dintre articolele mele au ajuns pe internet (pe alte site-uri) fara acordul meu . Insa acest lucru nu m-a intristat , din contra , m-am bucurat ca sunt oameni carora le plac articolele mele .

Dupa o perioada de timp , am inceput sa imi promovez blogul prin schimburi de link-uri si folosindu-ma de contul de facebook si twitter , care ulterior le-am sters .
Tot datorita acestei ,,lumi" virtuale si datorita mai ales blogului am cunoscut persoane minunate cu care tin legatura pe internet .

Blogul VIZIUNI DIN VIATA a sustinut campania ,,STOP EUTANASIERII CAINILOR" si a distribuit 49 de redirectionari catre pagina lor oficiala , iar 12 persoane din cele 49 au semnat petitia online datorita acestui blog .
Poate nu este un lucru enorm , dar ma bucur ca am intins o mana de ajutor .Dupa cum stiti , acea lege nu s-a aprobat .
Blogul meu nu a trecut prin diferite schimbari , si-a pastrat aceeasi tematica , aceeasi culoare si sens in materie de articole .Nu m-am readaptat dupa ,,ce e la moda" doar pentru faptul de a avea cititori pe blog .
 Blogul VIZIUNI DIN VIATA a primit si diferite critici datorita temelor care sunt abordate pe el . Aceste critici nu au fost luate in considerare , deoarece nimeni nu ma poate influenta sa schimb tematica blogului .

Ce va fi pe viitor ?
Acesta este doar inceputul, insa nu stiu ce rezerva viitorul ...Sper ca lucruri bune .
Si tot de acum inainte dupa fiecare articol , la sfarsitul acesteia o sa fie o ,,recomandare" de articol . Adica la sfarsitul articolului o sa va recomand alte 1-2-3 articole de pe alte bloguri pe care eu le citesc.

Mai jos o sa va arat cateva ,,materiale" despre blogul meu :

Primul interviu pe care i l-am acordat Laviniei (C.L.M'S BLOG) a dus blogul meu pe prima pagina la google la sectiunea ,,Interviuri bloguri"
*Click pe imagine pentru marire !


Iti multumesc mult Lavinia !

Multe persoane imi stiu adresa blogului pe din-afara si imi aceeseaza blogul tastand , nefacand vizitatori din redirectionari . Iata ca de data aceasta am facut vizitatori si din redirectionari , iar pentru acest lucru ii multumesc mult Laviniei (UN BULGARE DE LUMINA) pentru acest lucru...de ce ? iata....


Iti multumesc mult Lavinia !


Share:

Un comentariu:

  1. :D
    nu ai pentru ce sa-mi multumesti, ma bucur ca te ajuta! :D
    a fost ciudat sa citesc pentru 2 lavinii :))

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!