14.03.2012

Articolul nr.200



Acesta este articolul cu nr.200 ...yupiii...ce numar frumos :x .
Odata cu numarul articolelor a crescut si foarte mult nr. accesarilor/zi , si ma bucura tare mult acest lucru .

Am decis sa fac si o organizare :
-De luni pana vineri o sa scriu ,,articolele mele" pe blog .Ma refer la lucrurile pe care le ,,dezbat aici:
- Sambata : In fiecare sambata voi avea sectiunea ,,Recomandare blog" , in care o sa scriu un articol despre care o sa vorbesc despre un blog care mie imi place enorm de mult .Deci aceasta sectiune o voi avea in fiecare zi de sambata . Daca in sambata aceasta nu va aflati ,,articolul cu recomandare" ...NU FITI TRISTI ! Nu pot lua toate blogurile intr-o recomandare .
- Duminica :voi avea sectiunea ,,Life in pictures" .

Sper sa va placa totul  si va multumesc ca sunteti alaturi de mine si de blogul meu de fiecare data !

Va doresc o seara minunata si o saptamana plina de fericire si iubire !
Share:

5 comentarii:

  1. Sa cresti din ce in ce mai mult>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Caaat de dragut! La mai multe postari! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. La cât mai multe postări!:x

    RăspundețiȘtergere
  4. Ooooo,bine bine!!:x Felicitări, la cât mai multe postări la fel de frumoase ca cele de până acum! Ai un suflet minunat şi o personalitate frumoasă, iar din astea nu pot rezulta decât postări superbe!!! >:D<

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!