11.03.2012

Interviu Dudus (Dudus uita sa viseze)


Care este numele tau ?
Andreea-Nicoleta

Ce ne poti spune despre tine ?
Sunt copilaroasa, sensibila, amuzanta atunci cand sunt suparata. Genul de persoana care  are nevoie sa comunice si care nu vrea sa-si puna problemele in “capul” prietenilor.

De cat timp ai intrat in aceasta lume a blogurilor ?
Decembrie 2010

Ce te-a determinat sa iti creezi un blog ?
Am vrut mereu sa tin un jurnal, insa nu am reusit. Asa ca intr-o seara auzind ca multi oameni se pot tine de un blog am vrut sa incerc. Am luat totul ca pe o provocare care s-a transformat in pasiune.

Care este adresa blogului / blogurilor tale ?

Dati 5 bloguri pe care le urmariti cu placere : .

Poti determina persoana care se ascunde in spatele monitorului dupa ceea ce scrie pe
blog ? Daca da , argumenteaza !
Da, poti fi capabil sa intelegi cateva lucruri despre posesoarea/posesorul blogului, insa doar o aprte minuscule, pentru ca doar cei ce scriu randurile sunt capabili sa descifreze adevaratele lor intelesuri.

Ce sfaturi le dai altor bloggeri ?
Sa nu se lase invinsi de faptul ca nu sunt vizitati sau ca oamenii nu comenteaza,sa scrie pentru ei, pentru ca peste 10 ani sa poata recite cele scrise si sa simta aceleasi sentimente.

Finalul iti aparine , trasmite un mesaj tuturor celor ce citeste acest interviu .
Sunt bucuroasa ca mi s-a acordat oportunitatea de a aparea pe acest blog, pentru voi, cititorii, o primavera palcuta si sa aveti parte de cat mai multe moment frumoase alaturi de cei apropiati.

*Am compus o poezie impreuna cu Dudus ! O puteti citi dand click pe urmatorul link : Doua iubiri in aceeasi lume !
Share:

4 comentarii:

  1. Iti multumesc inca o data pentru ca mi-ai dat posibilitatea de a aparea pe blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Dudus : npc .Eu trebuie sa iti multumesc pentru ca ai acceptat interviul !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos! <3 Imi place tare mult initiativa, iar poezia voastra e pur si simplu geniala!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ah, mereu am crezut că e un băiat Dudus x_X

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!