09.03.2012

Mesaj trimis...

In urma ultimului articol scris (cel cu roviniete) au curs mail-uri pe adresa mea cu intrebarea : ,,ce e asta?" sau ,,faci publicitate?" . RASPUNS : NU! Acel articol l-am scris pentru a participa la un concurs dedicat doar bloggerilor ,concurs ce are ca premiu o camera foto de ultima generatie ! Deci nu mi-am schimbat ,,tenta" articolelor si nu am facut nimic altceva , este doar pentru un concurs.

In al doilea rand , am un mesaj pentru ,,anonimii" care isi dedica atat de mult timp din viata lor mie si blogului meu .
Poate multi nu stiu despre ceea ce vorbesc , de aceea o sa explic .Sunt persoane care imi citesc blogul zi de zi si care pe urma imi dau mesaje de genul : ,,nu mi-a placut articolul" ; ,,apuca-te de alta treaba" sau mesaje jignitoare sau care contin injurii . Inca o data repet ca acesti oameni se ascund sub anonimat .
Comentariile date de ,,anonimi" eu nu le aprob , si nici mail-urile trimise de anumite persoane nu le iau in considerare .
Dragi ,,anonimi" :  Uitati de ,,lumea virtuala" , traiti si in lumea reala ! Stiu ca acest blog le-a stat in gat anumitor persoane din diferite motive pe care nici eu nu le stiu , dar daca nu va place atat de mult blogul si ceea ce contine blogul de ce il urmariti zilnic ? ...si pe urma va deranjati sa imi si scrieti . Nu va mai fortati voi degetele degeaba pe tastatura formand adresa blogului meu si am terminat balciul .NU VA PLACE...NU CITITI ! Oricum , sa nu va asteptati ca va citesc mesajele sau ca aprob asa ceva pe blog ! NICIODATA !
Si ...nu mai incercati sa influentati inchiderea blogului , deoarece acest blog nu se va inchide absolut NICIODATA ! Din contra...am mai deschis 2 bloguri ...asta asa...sa va dau voua ,,palpitatii" la inima....
Va fac in ciuda :)) .

*Acest mesaj este DOAR pentru cei care nu ,,suporta" existenta acestui blog !

Celorlalti cititori , care imi citesc blogul cu placere :Va multumesc din suflet pentru toate vorbele bune spuse pe blog , va multumesc ca imi cititi blogul ,ca sunteti alaturi de mine si ca ma intelegeti . Va doresc numai bine tuturor si sa aveti parte de succes in viata !


Share:

7 comentarii:

  1. Succes si tie in viata >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. asa asa!!! fa-le in ciudaaaaaaa! Peace fraierilor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasă-i să spună,să nu te deranjeze,sutn doar invidioşi pe blogul tău!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Denisa : Mersi !
    @Lavinia H. - Multumesc !
    @Lavinia Monica : Chiar le fac in ciudaaa! ce raw sunt ;))
    @Raisa : Niciodata nu le-am acordat atentie acelor ,,anonimi" pentru ca nu merita !

    RăspundețiȘtergere
  5. Crede-mă, meriţi toate vorbele bune!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!