13.03.2012

Omul si istoria



Prima data vreau sa va anunt ca am terminat-o cu ,,anonimii" . De azi inainte nu mai pot primi mesaje de la anonimi ....ce bine !

Omul s-a shimbat odata cu timpul .In trecut omul era o fiinta mai iubitoare , mai buna , mai atenta si mai credincioasa . Odata cu trecerea anilor , pe langa evolutia fizica si evolutia ,,tehnologica" care erau vizibile , a avut loc si ,,evolutia" spirituala ; dar aceasta evolutie in loc sa fie in bine , a luat-o la vale rau de tot .
Am stat si m-am gandit , OARE DE CE ? Ce a determinat omul sa se schimbe in interior atat de mult ? (vorbim la nivel national) .Eu nu gasesc raspunsul ...din pacate ! Daca stiti ce anume a determinat schimbarea omului va rog sa imi spuneti si mie printr-un comm .


"Definitia omului actual: fiinta ce traieste doar cu apa de la robinet, conserve si curent." ( Laurentiu Eleodor Mihaileanu)

Share:

5 comentarii:

  1. :)) Cred ca as adauga la definitie si calculator :)) :D

    ma bucur ca ai terminat-o cu anonimii!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine, nici eu nu prea mai accept comentarii de la anonimi. Să fim serioşi, cine are ceva de zis să-şi dea numele sau măcar să pună un nume la nimereală de genu' Gheorghe, Ionel, Gigel, dar măcar să aibă un nume, indiferent că e fals sau adevărat. [-( Aşa tre' să faci cu cei care comentează, FII DUR!! :))B-)

    RăspundețiȘtergere
  3. pentru ca dragostea s-a racit si rautatea s-a inmultit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Feicitari pentru terminarea cu anonimii. :D
    Si acea definite defineste definitiv prea definitoriu omul. :))
    In rest, nu stiu ce sa zic. Nu stiu daca oamenii chiar au involuat sau au fost asa dintotdeauna dar depinde de la individ la individ. Oriiicum, am observat ca cei mai multi pe care-i cunosc sunt atei (sau nepasatori, sau rai, superificali, etc) pentru ca asa este cool, pentru ca asa se considera ei mai cool.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!