10.03.2012

Umbrele prind viata



Se intampla des sa ne amintim momente neplacute din viata noastra . Trecutul ne urmareste toata viata . Omul este fascinat de trecut si viitor dar singura clipa pe care suntem stapani este prezentul.Ceea ce noi facem in prezent se reflecta si in viitor , dar ramane si in trecut .

Aceste momente neplacute sunt asociate cu ,,cazaturi" din viata noastra . Nu-i nimic ! Ai cazut , te ridici , te stergi de praf fara sa te uiti in urma si iti continui drumul , ai cazut din nou , te ridici , te stergi de praf si continui .
Tot ce se intampla pe plan emotional (in lumea interioara) se reflecta in lumea exterioara .
Viata este ca si o haina pe care o purtam .Dupa ce o purtam , cum vreti sa ajungem la ,,capat" cu ea ? Curata sau murdara cu reziduurile vietii cu care noi singuri am stropit-o ?

Fii mai bun , mai iubitor , mai pasnic si mai intelegator !
Zambeste , totul va fi bine !


Recomand cu caldura : Imi e dor (de vorba cu viata)
In armata (Un bulgare de lumina)
Amintire 3 (Dudus uita sa viseze)
Movie time ! Eat Pray Love (C.L.M 'S BLOG)
Share:

6 comentarii:

  1. Daca in viata cazi de 10 ori, trebuie sa te ridici de 11

    RăspundețiȘtergere
  2. E bine sa zambim cand putem:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Viaţa e cel mai dur aspect pe care un om poate să-l capete vreodată.Şi ai dreptate,întotdeauna trebuie să ne ridicăm,nu să privim lumea de jos.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nu stiu ce se intampla dar incep sa cred ca e o mare prostie sa fii iubitor, intelegator si chestii de genu' :-j

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne, îţi ador postările, Pur şi simplu din fiecare postare de-a ta am ceva de îvăţăt, mereu după ce o citesc rămân plăcut impresionată şi parcă... îmi dau putere postările tale, mă fac să mă simt mult mai bine şi parcă ziua mi-e mai bună.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Dudus : Ai dreptate !
    @Denisa : asa e... !
    @Lavinia Monica (C.L.M) - Eu nu cred ca este o prostie !
    @Ana (annitu) : Iti multumesc mult pentru vorbele frumoase si ma bucur ca te-au ajutat gandurile mele !

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!