06.05.2012

Bogatia

Despre bogatie...ce sa spun ?!? Cred ca stiu...

Sunt bogat pentru ca :
- am intalnit si momente simple dar fericite
- il am pe Dumnezeu mereu langa mine
- am fost inconjurat de iubire
- am cunoscut persoane minunate (atat in viata reala cat si prin intermediul internetului)
- am intalnit si persoane care imi vor raul : Va multumesc ! Datorita voua , astazi sunt mai puternic !
- sunt bogat ca sunt eu ! Ii multumesc lui Dumnezeu pentru caracterul pe care mi l-a dat .
- am ajutat si ajut de fiecare data

Sunt doar cateva lucruri care mi-au trecut prin cap.Poate sunt mai multe , dar nu stau sa ma gandesc care ar mai putea fi. Va provoc si pe voi sa spuneti ,,cum sunteti voi bogati "

Sa aveti o duminica minunata si Dumnezeu sa va ajute !
Share:

6 comentarii:

  1. Cu siguranţă,asta înseamnă să fi un om bogat!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de frumos.N-ar strica daca as face si eu o postare de genu' pe blog .

    RăspundețiȘtergere
  3. cum spunea tati meu:P bogatia e ceea ce ai in capsor:P si familia:P nu banii :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Fantastic ceea ce ai spus. Însă te rog ceva... spune-mi și mie, cum reușești să rămâi bogat? De unde ai puterea de a nu îi urî pe cei ce încearcă să îți facă rău? Și mai ales... de unde găsești curajul de a-ți arăta latura sensibilă într-o lume atât de nebună?

    RăspundețiȘtergere
  5. @Rose : Ma bucur ca ti-a placut !
    @Raisa : Eu consider ca da !
    @Ana : Te rog...
    @C.L.M : Adevarat !
    @Thedeadboy : De unde am puterea ? De la Dumnezeu , EL mi-a dat aceasta putere si mi-a aratat ca nu am motive sa pot urI pe cineva , indiferent de motiv. Unde gasesc curajul ? Nu este nevoie de curaj pentru a arata ce fel de persoana sunt . Fiecare suntem altfel , eu asa sunt ... e alegerea oamenilor daca ma vor accepta asa cum sunt sau nu. Dar sa stii ca nu plang dupa ,,acceptare silita" .

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!