01.05.2012

Cateva lucruri de spus pe DIRECT !!!

Stiu ca am eliminat de mult timp sectiunea ,,Raspunsuri la mail-uri" dar un numar impresionant de mail-uri mi-a umplut ,,casuta" . Ca de obicei , mail-urile nu sunt foarte pozitive , dar cred ca este necesar sa raspund la aceste mail-uri cu speranta ca poate expeditorii vor inceta sa puna o intrebare de 50 de ori. Chiar a devenit enervant sa citesc o intrebare trimisa de 20 de persoane si scrisa de 100 de ori .
Si in ultimul rand o fac pentru cei care ma citesc sa vada si ei ca eu sunt vizitat si de ,,nedoritori de bine" si ca pe langa mesajele bune primesc si mesaje distructive . Nu va faceti griji ...nu pun la suflet nimic din aceste mail-uri negative.

Intrebarea nr.1

,,De ce mai scrii pe blog daca doar 5 persoane te citesc ? " (Diana)

Raspuns : Draga mea , eu scriu pentru ca imi place.Blogul eu il consider ca un mini-jurnal (doar ca nu scriu despre mine ci scriu lucruri despre ,,viata" ).Nu voi inceta niciodata sa scriu pe acest blog.Sunt ferm convins ca toata viata voi scrie aici si nu stiu de ce...dar sunt mai mult ca sigur ca asa va fi . Vreau sa stiti ca am un nr. destul de mare de cititori si care comunica cu mine prin comm-uri si mail-uri .( ce e drept...mai mult prin mail-uri , desi preferam comm-urile) .Si chiar daca mi-ar fi citit blogul doar 5 persoane , ma bucuram din suflet sa stiu ca 5 persoane imi citesc blogul cu placere si intelege in totalitate tot ce scriu .
Acesta este scopul blogului meu. Tot ce scriu o fac din iubire si pasiune .

Intrebarea nr.2 si nr.3 (au legatura intre ele)

,, Eu ti-am lasat de doua ori comm pe blog.Tu de ce nu imi lasi ? Esti chiar atat de b******u _) " (Darius)
,, De ce nu mi-ai pus link-ul in blogroll bai c*******e ? Esti nesimtit de-abinelea...eu ti-am luat link-ul si tu nu mil pui , dute ***** cu blogul tau"  (Anoss)

Vreau mai intai de toate sa spun ca ultimul cuvant l-am scris eu cu stelute (***) deoarece nu sunt de acord cu aparitia acestor cuvinte pe blogul meu .
In primul rand atunci cand am un blog in blogroll , il am pentru ca imi place mie. Eu nu am obligat pe nimeni niciodata sa ma puna in lista lor de bloguri . Sunt bloguri pe care le am in lista iar ei nu ma au pe mine...si ce ? Eu ii tin in lista pentru ca le citesc zilnic cu placere blogurile . Atunci cand vine cineva la mine cu un schimb de link-uri , in primul rand doresc adresa sa , sa vad ce scrie , iar daca mie imi place il adaug cu placere in blogroll.Pe cand tu ,,Anoss" ai venit cu mesajul ,,Adauga-ma in blogroll , eu te-am pus" iar tu scrii pe blogul tau chestii de 18+ . Crede-ma ca nu am nevoie sa citesc asa ceva zilnic , mai ales mizeriile pe care le pui acolo . Insa de la o persoana ca tine este de asteptat sa primesc astfel de mail-uri .
In legatura cu comm-urile .Eu nu am ,,cersit" niciodata comm-uri si nici nu dau comm-uri din obligatie . Atunci cand citesc las comm pentru ca vreau sa imi spun o idee /parere sau sa scriu cat de mult mi-a placut ce am citit . Eu nu las comm-uri din obligatie si nici nu am nevoie de comm-urile tale , Darius. In urma mail-ului tau deja ti-am sters comm-urile (chiar daca contineau mesaje frumoase) pentru ca eu nu am nevoie de comm-uri date din obligatie. Daca cineva imi lasa un comm , imi lasa de placere .

Intrebarea 4 :
De ce nu aprobi toate comm-urile ? Le aprobi mereu pe cele bune...vrei sa vada lumea ca toti te cred tare ? (Ionut)


Rapuns : Eu am spus deschis ca primesc si mail-uri cu mesaj distructiv , nu am ascuns niciodata acest lucru. Dar eu nu aprob niciodata comm-uri cu injurii . Daca pe tine te incurca acest principiu...fa-ti blog si aproba-ti tu comm-urile cu injurii la adresa ta si amenintari la viata reala...asa cum primesc si eu. Sa vedem daca iti place .


Acestea au fost ultimele 4 intrebari primite pe mail  .

Inainte de toate va scriu si cateva din mail-urile primite (cu un mesaj bun ) :
,, Wow , ti-ai facut revista. Sa fie totul bine si sa reusesti tot ce iti propui in viata " (Ioana)
,, Credeam ca esti super.Dar esti mai mult de atat , mi-au placut de mooor ultimele tale articole ; te rog sa nu incetezi niciodata din scris , te voi urmari cu drag zilnic" ( Violeta)
,, Daca Dumnezeu a creat viata pentru oameni , Dumnezeu te-a creat pe tine pentru noi . Iti multumim pentru toate gandurile bune pe care le scrii pe blog" (Doina)
,, O rana se spune ca se inchide doar pe exterior , iar in interior tot ramane . Trupul mi se reface cu medicamente , iar sufletul mi-l refaci tu prin gandurile tale frumoase. Un gand bun din partea mea si Dumnezeu sa iti lumineze calea" ( Florina )
,, Dumnezeu este mandru de tine. Mreu faci bine prin ganduri sii fapte . Sunt sigura ca Dumnezeu te va rasplati inzecit . In viata aasta iti doresc sa ai parte numai de bine , sa fii inconjurat de iubire si nu uita ca EL va fi mereu langa tine" ( Elena)
,, Blogul tau ma ajuta sa vad soarele cand pe cer e nori. Iti multumesc pentru fiecare gand spus din suflet . Chiar te dedici prin ceea ce faci" (Adrian) .

Va multumesc mult celor care imi sunteti alaturi de fiecare data cu un gand bun. Ma bucur ca imi apreciati blogul si ceea ce scriu. Si va multumesc celor ce ma intelegeti de fiecare si celor care imi lasati comm-uri mereu. Pentru mine , gandurile voastre bune m-au ajutat foarte mult . Orice gand bun din partea voastra pentru mine este un pas inainte .


Share:

9 comentarii:

  1. Doamne...ştiam că există persoane care vorbesc aiurea, dar nici chiar aşa!! Întrebarea a 3-a e de-a dreptul penibilă =)))).Mai bine era dacă nu-şi mai consumau 10 minute din viaţă pentru a scrie un comentariu pur şi simplu inutil. Bine faci că nu bagi în seamă aceste mesaje lăsate cu invidie ca să zic aşa.
    Blog-ul tău e frumos şi îmi place mult cum scrii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi eu sunt de acord cu Maria. Ai un blog excelent, şi cei care se plâng de lucrurile de mai sus o fac din pură invidie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper ca nu las comentarii stupide .
    De obicei eu mai intotochez cuvintele!
    Cei care lasa mesaje jignitoare ii roade invidia.
    Toate bune.
    P.S. Am vrut sa ma uit la revista si nu am putut-o downlanda.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine ca eu nu am avut asa ceva pe blog in primul rand pentru ca nu stiam ca este posibil ,si al doilea nu sunt interesata de astfel de discutii.
    Referitor la prima intrebare... nu am facut o statistica, nici nu am sa fac. Asa cum spuneai si tu, cine are un blog scrie de placere.

    La intrebarea 2 si 3...daca cineva lasa comentariul doar pentru a primi altul in schimb, nu-mi doresc astfel de cititori. Referitor la lista, eu nu am cerut nimanui sa ma pastreze.
    Comentarii rautacioase nu am primit.

    Au fost bune intrebarile, ca uite asa mi-am facut si eu o analiza a blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Maria :Ma bucur ca iti place blogul meu .
    @Rose : Ai dreptate.Multumesc !
    @B.D : Cei care imi las astfel de mesaje (jignitoare) clar o fac din invidie .
    @Albastru : Eu stiu persoanele care imi fac asta. Vreau sa salt undeva sus , iar ei sunt invidiosi pe treaba asta . Eu doresc sa fac ceva din scris in viata aceasta , scopul lor este de a ma impiedica si a ma influenta sa renunt la aceste lucruri.Dar acest lucru este imposibil .

    RăspundețiȘtergere
  6. mai multe mesaje bune decat rele:) da-i naibii pe hateri :-j :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Viorele, tin sa recunosc ca din toti bloggerii pe care i-am cunoscut, tu esti printre putinii care-mi plac cu adevarat. Esti un om calm, inteligent si diplomat, presupun. Esti genul de om cu care ma inteleg de minune. Am citit in postare ceea ce primeai tu. Deci, am si eu cateva raspunsuri. Blogul este spatiu personal, nu public, pe blogul tau faci ce vrei si nu exista nicio constitutie prin care esti obligat sa iei link-ul caruia ti-l ia, aprobi ce comentarii vrei, ca doar de aia e blogul tau. Cei carora nu le convine asta, sus in stanga e butonul de back, succes tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  8. C.L.M - Adevarat. Numarul mesajelor bune domina ...eu aici am pus doar cateva.Eu intr-o luna primesc un numar impresionant de mail-uri (peste 100) din care 80 pe putin sunt mesaje bune !
    @Cosmin : Iti multumesc mult pentru apreciere.Tin sa iti multumesc mult si pentru fiecare gand bun si raspuns pe care l-ai dat. Ai dreptate : blogul ne apartine si facem ce vrem cu el.

    RăspundețiȘtergere
  9. Se vede că ești mândru de blogul tău și chiar ai de ce!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!