30.05.2012

Gata ...PAM-PAM !

Astazi a fost ultima zi de scoala din viata de elev .Ce trist...si adevarat !
Astazi in urma unei ceremonii frumoase , toti elevii claselor a 12-a s-au reunit si fiecare diriginte a strigat pentru ultima data catalogul (prezenta) .
S-au inmanat premiile si apoi a sunat ultimul clopotel de iesire pentru noi...
Am luat si premiul II cu media 9,04 si sunt fericit ...hihihi... Anul trecut am avut 9,13...se pare ca am scazut cateva sutimi...yoooiii...

Cum am spus si in articolul precedent , vineri avem banchetul si abia il astept . Pe urma...urmeaza o perioada (toata luna iunie) de invatat intens pentru examenul de bacalaureat . Cel mai stresant examen...sunt sigur ca la facultate este mai usor decat la examenul de bacalaureat...
Am examenele in urmatoarea ordine :

11 - 13 iunie 2012 = Proba orala la Limba Romana
18-22 iunie 2012 = Evaluarea competentelor digitale : examenul acesta nu il mai sustin deoarece am facut cursul de ECDL COMPLET .




 25 - 27 iunie 2012 = Examen la limba straina : Am ales limba engleza :)
Apoi urmeaza...
2 iulie : Proba scrisa la Limba si literatura romana
4 iulie : Matematica
6 iulie : Biologia (aveam de ales intre chimie , fizica si biologie - asa ca am ales biologia)
8 iulie - AFISAREA REZULTATELOR... Aici e cu ,,PAM-PAM" ...

Deci se anunta 2 luni de zile...extra...mega...ultra...terra....OBOSITOARE .
Dar stiti cum se spune : Toti trecem prin asta...acum este randul nostru .

Cei care sustin anul acesta examenul de bacalaureat le urez succes si sa luati note mari !
Share:

5 comentarii:

  1. Vei da aceleasi probe care le-am dat si eu. ;)) eu insa mai am la matematica anul asta 8-| Bafta! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Baftă multă! Eu nu dau matematică. Pentru mine oficial mâine este ultima zi de școală, căci e cursul festiv. După asta o să mai dau pe la școală să mai facem pregătire pentru BAC. Felicitări pentru medie...

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!