13.05.2012

Motivatia de a invata !



In timp ce citeam ultimele noutati care s-au scris pe bloguri , am accesat blogul Laviniei (C.L.M.'S BLOG) , unde Lavinia a scris un articol despre examene si despre chestia cu ,,invatatul" . In timp ce citeam acest articol primesc si un mail. Intrerup 2 secunde activitatea sa vad ce este cu mail-ul. Am primit un mail de la un baiat , IONUT care spune asa :

,,Salut ! Ma numesc Ionut Alexandru si sunt elev in clasa a XII-a . Mai sunt doua luni pana la bac si inca nu-mi vine sa pun mana pe carte. Imi place sa invat ...adica , mereu am invatat lectiile , dar cand ma gandesc sa iau caietele la rand pe toti astia 4 anii deja ma ia cu lesin . Am citit blogul tau de nenumarate ori si ti-am mai scris.In tot ceea ce ai spus m-ai motivat sa fac anumite lucruri si dupa ce am citit parca toate au prins un sens .
As dori sa-mi spui si mie acum cateva vorbe despre importanta acestui examen , fiindca vorbele tale ma ajuta foarte mult si sunt sigur ca o sa ma motiveze sa invat .


Multumesc mult ! "

 Ce sa vezi ?!? Azi ma batea gandul sa scriu ceva pe tema asta , insa nu am facut-o pana in acest moment .Mai tarziu intru si vad articolul Laviniei cu aceasta tema si imediat primesc si un mail cu aceasta tema .Asa ca...de ce nu ? Hai sa scriu despre tema aceasta .

Ionut , am inteles ca esti clasa a XII-a si emotiile examenului de bacalaureat te-au cuprins.Este ceva normal si firesc. Vreau sa stii ca ne aflam in aceeasi situatie , si eu sunt in clasa a XII-a si voi sustine examenul de bacalaureat si sincer am o mica teama in mine , probabil ai vazut si tu anul trecut cati elevi au picat examenul .
Trebuie sa stii ca mai este doar o luna jumatate pana la bac si ai 3-4 materii de invatat ! Putin timp...materie multa...iti recomand sa pui mana sa inveti . Considera aceasta perioada o perioada de sacrificiu , lasa alte activitati inutile si invata ! Este cel mai important examen , deoarece cu totii stim ca fara diploma de bac aproape nimeni nu te mai angajeaza in ziua de astazi si nici mai departe la facultate nu poti da . Este un sacrificiu pe care trebuie sa ti-l asumi pentru ca tot ce faci ...faci...pentru binele tau si pentru viitorul tau .
Cu totii au trecut prin acest examen , acum este randul nostru sa trecem !
Si...multumesc ca imi citesti blogul !

Este o perioada mai grea pentru toata lumea , este o perioada incarcata cu examenul de capacitate , examenul de bacalaureat sau sesiunile de examene la facultati . Indiferent de ceea ce vorbim si intampinam , eu va doresc tuturor succes si puneti mana si invatati !
Share:

4 comentarii:

  1. Si eu am multe teze si teste si nu am niciun chef sa invat.. x.x Dar, oh, trebuie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare trebuie să înveţe pentru propiul viitor,adică dacă nu înveţi cu siguranţă nu ai şanse prea mari de a intra la ce facultate sau liceu doreşti!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Și pe noi ne stresează cu BAC-ul ăsta că am niște emoții :(

    RăspundețiȘtergere
  4. sincer...eu urasc sa invat.si sunt la fac :d...

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!