14.05.2012

PENTRU LAVINIA (UN BULGARE DE LUMINA) SURPRIZA !



Am deschis browser-ul in voie ,
Pentru ca aveam mare nevoie
De un gand bun si o povata
De www.lavii-osperanta.......

Am tastat adresa cu grija
lavii-osperanta.blogspot.com
Si am descoperit din nou
Povata pentru sufletul meu .

Un bulgare de lumina imi da puterea
Sa pasesc mai departe ca dusman imi e tacerea ,
Acest blog m-a deshis
Si m-a facut sa ma exprim in scris .

"Uneori ajunge o imbratisare sa ne simtim mai puternici"
Astazi ajunge sinceritatea pentru a nu ne creea piedici ,
Crezi in El mai mult decat in orice
Si vorbesti despre El numai in cuvinte bune .

Alegi de fiecare data iubirea si cuvantul
De a scrie pe blog ceea ce-ti poarta gandul ,
Imbraci fiecare articol in iubire
Si ni-l dedici tot timpul , plin de armonie .

Te admir pentru tot ceea ce faci
Iti multumesc ca despre El ma faci
Sa invat multe lucruri noi si bune
Ca pe viitor sa am zile senine .

Iti multumesc pentru fiecare cuvant de incurajare
Pentru mine a fost precum o floare ,
Care pentru mine inseamna eternitate
Si semnifica mai mult decat toate .

Acum pe final vreau sa inchei
Si sa-mi spun doar cateva idei ,
Sa spun ca esti minunata in totalitate ,
Sa continui sa mergi mai departe .



Share:

4 comentarii:

  1. se pare ca esti pus pe surprize:D:X

    RăspundețiȘtergere
  2. ca de obicei intarziata:-s
    multumesc frumos >:D< mult mult de tot, nici nu crd ca am cuvinte ca sa multumesc indeajuns :) dar zambesc si sunt fericita , multumesc!>:D<

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!