06.05.2012

Poveste de iubire in versuri

                         



Nu pot sa cred cate cuvinte
Si cate fapte irosite
Acum am aflat
Cuvintele nu's dovezi defapt .

Poti schimba iala usii
Insa nu stii pe care parte
Te-ai aflat si inca te aflii
...In continuare.

Nu ai stiut sa pretuiesti
O iubire adevarata ,
Esti buna doar in actorie
Dar nu in viata toata .

Poti schimba numere de telefon
Si locuinta unde stai ,
Insa singurul lucru nu-l poti schimba
Iubirea ce ieri o aveai .

Incerci sa dezbraci caractere ,
Insa este in zadar ,
Nu poti impotrivi totul
Este totul in zadar .

Ai lasat casa goala
Suflata de aerul pustiu ,
Te-ai uitat insa in urma
Unui trecut pustiu .

Te-ai urcat in primul taxi
Poveste scurta de iubire ,
Ai sperat ca poti uita totul
Ca m-ai alungat dintr-o privire .

Aveai bani sa cumperi totul
Insa ai uitat de tot ,
Cu banii nu poti cumpara totul
Si nici iubirea ce a fost .

Te-ai dus intr-un hotel scump,
Cazata la 4 stele ,
Plangeai pe asternutul bland
Si tanjeai in tacere .

Nu mai suportai ideea
Unei astfel de greseli ,
Ti-ai alungat din priviri totul
De parca-r fi fost idei .

In acea seara
Dupa ore intregi de plans
Ai baut in nestire
Pana nu ai mai putut .

Stoarsa de puteri ca un burete
Si imbibata in alcool ,
Ai continuat sa iti plangi dorul
Si sa constientizezi usor .

A doua zi de dimineata
Innecata in atata dor ,
Te-ai urcat din nou in taxi
Sperand ca voi reveni din nou .

Ai ajuns la locuinta noastra
Cu speranta de-a ma gasi ,
De a-mi cere iertare
Si din nou a ma iubi .

Ai gasit usa inchisa
Si un bilet in geam ,
In care scria cu imprevizibil
FOR SALE !

Nu ti-a venit a crede
Ochii nu mai puteau plange
De atatea ore duse
Si trecute ca prin sange .

Ai inceput sa ma cauti
In tot orasul amalgam ,
M-ai gasit intr-un final
In spitalul marginal .

Eram pe patul de urgente
Inima nu-mi mai batea ,
Ai inceput sa tipi si sa urlii ,
Iubirea mea...nu mai eram !

Ai vrut ca totul sa te termine intre noi
Iata ca s-a terminat
Relatia s-a scurs
Si eu am apus .

Nu ai suportat ideea
Ca eu nu mai existam
Ca din cauza ideii tale
Eu astazi la morga ajungeam.

Ai plecat urland asfaltul
Spre camera de hotel
Insa la kilometrul 69
Soarta ti-a facut de fel .

Iata ca totul s-a sfarsit
Intr-un accident cumplit ,
Insa astazi pentru noi
Este intermediul lumii noi .

Astazi suntem impreuna
Imbracati in haine albe ,
Iubindu-ne cum ne iubeam odata
Sfarsindu-ne suferinta toata .

Poezia o gasiti si pe celalalt blog al meu : POEZII DESPRE POEZII
Share:

5 comentarii:

  1. Bine că se termină cu iubire :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Woow atat de dureros dar absoult fantastic! te citesc cu mare drag. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. @Rox : Ma bucur ca ti-a placut :)
    @B.D.- Mereu se termina cu iubire !
    @Roxy : Ma bucur ca ti-a placut si iti multumesc :)

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!