10.05.2012

Relatiile dintre oameni



"Acolo unde exista Dumnezeu , exista relatie intre oameni !" - eu am putut spune acest lucru ;))

Suntem oameni si interactiunea dintre noi este normala. Sunt cazuri in care nu interactionam pe aceeasi lungime de unda cu persoana de langa noi si avem senzatia si puterea de a spune : ,,ma inteleg mai bine cu peretii" .
Oamenii interactioneaza prin contact verbal . Dar ce spuneti de ,,contactul vizual" ? Aici vorbesc despre ,,intelegerea prin priviri" . V-ati inteles vreodata din priviri cu cineva ? Eu m-am inteles si de multe ori acest lucru m-a ajutat .

Relatiile dintre oameni sunt multiple , insa relatiile de calitate sunt tot mai putine .

Sunt multi factori care influenteaza relatiile dintre oameni . Este bine de stiut ca nu putem interactiona cu toti oamenii ...este imposibil acest lucru.Cand cineva spune ca el a interactionat cu toata lumea , exista doua variante : ori nu stie in ce consta termenul a ,,interactiona" ori confunda interactionarea (relatia) cu vorbirea .
A nu se confunda urmatoarele doua lucruri : A vorbi e una...dar a interactiona e alta . Sa dau mai detaliat...
Putem vorbi cu 100 de persoane , dar doar cu 10 ne putem intelege . Atunci noi am vorbit cu 90 de persoane dar am interactionat doar cu 10 !

Cele mai importante relatii dintre oameni cuprinde : membrii familiei sau doua persoane indragostite. Aceste doua lucruri sunt cele mai cunoscute , dar eu am vorbit in afara acestei sfere .
Mai puteam vorbi si despre relatia parinte-copil , relatia profesor-elev , relatia la distanta (care este de 2 feluri) etc. Si lista continua la nesfarsit...cred ca sunt peste 50 de astfel de relatii , dar nu cred ca este necesar sa scriu chiar atat de mult...sa dezbat fiecare tip de ,,relatie"

"Sunt stapan pe vorbele spuse , dar nu sunt stapan pe ce-ai inteles tu !"

Credeam ca o sa fac un articol mai lung , dar nu cred ca teoria isi mai are locul dupa ce am facut un rezumat si am dat si exemple .

Va doresc o zi minunata si Dumnezeu sa va ajute !
Share:

9 comentarii:

  1. Fără interacţiune între noi..noi nu am putea exista!Ar fi o lume mută,fără speranţe şi vise,gânduri şi iluzii mărturisite

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, ai dreptate... uneori există confuzie între tot ce ai prezentat tu aici...
    Seară binecuvântată de Dumnezeu să ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Raisa : Ai dreptate !
    @Rox : mersi !
    @B.D. : Multumesc mult ! La fel...
    @Ramonaa - mersi !

    RăspundețiȘtergere
  4. daca nu exista intelegere atunci nu a existat nici comunicare...
    frumos articol!

    RăspundețiȘtergere
  5. imi cer scuze ca am ajuns asa tarziu la el:(

    RăspundețiȘtergere
  6. @Lavinia (L.uzu) : Ma bucur ca ti-a placut ! Nu-i nimik...

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!