24.05.2012

Senzatii si perceptii

De multe ori avem senzatia ca gresim sau ca nu facem alegerea corecta . 
In aceste randuri apare o greseala omeneasca , multe persoane cred ca ,,senzatii" si ,,intuitii" sunt aceleasi lucruri. GRESIT ! Sunt lucruri total opuse...despre intuiti am mai vorbit ...cautati articolul pe blog.
Astazi vorbim despre senzatii...
Sa fac o revenire si sa readuc prima idee in plan : ,,De multe ori avem senzatia ca gresim sau ca nu facem alegerea corecta" . Bun...si ce facem in privinta aceasta ?
Adica dupa ce ne inselam singuri spunem ,,ah...mai bine alegeam sa fac x " sau ,, mai bine nu ii spuneam" , dar mai bine nu analizam noi situatia dinainte si puteam evita astfel de ocazii neplacute (unele ...toate nu pot fi ezitate) .
Atunci cand avem senzatia ca gresim prin ceva , trecem cu vederea si pe urma ne lovim singuri cu capul de pereti . Haideti sa vedem unde puteam/putem gresi si sa incercam sa indreptam lucrurile sau sa le prevenim. Stiti cum se spune : ,,Gandeste de doua ori inainte sa iei o decizie!" . 

Acum va las cu o poezie compusa de mine astazi...

Noua generatie...


Societatea este plina de dusmanie
Ura isi face loc, doar prin smecherie ,
Lumea este ca la gura popasului
De nu-si vad singuri de lungul nasului .

Critica in Romania este ca la ea acasa
Iar invidia in societate pare nemiloasa ,
Este de retinut : Fiecare pentru el
Este regula noua din tinutul de fier .

Nimeni nu stie nimic despre nimeni
Nu ca le-ar pasa , oricum sunt un nimeni ,
Fiecare lupta pentru pielea lui
Nici altii nu se gandesc la viitorul lui .

Pana si fratii nu se mai ajuta
Isi dau unu'n cap altuia pregatiti de lupta ,
De parca totul in aceasta tara
Se rezuma doar la avere, ...tata...

Chiar credeti ca o sa ajungeti departe
Cu atata rautate ?
Voi nu va uitati in ograda voastra
Si va priveste alta viata ?

Nu critic si nu asta urmaresc
Prezint tot ceea ce reusesc
Sa descriu ce este in jurul meu
Si poate aparea maine in viitorul tau .

Nu te supara pe mine ca o zic direct
Dar nu am ce face , nu am nici-un interes ,
Prin acest lucru nu am obiective
Nici teluri de a atinge in aceste rime .

Vreau doar sa subliniez un singur lucru
Oamenii s-au schimbat pe din-auntru ,
Nici pe afar' nu mai sunt la fel
Acum toti se urasc de fel .

Imi pare rau pentru tot ce se intampla
Mi-as fi dorit ca epoca aceasta sa nu ajunga ,
Noi ca noi...care traim acum
Dar va veni un secol mai bun ?

Ma-ndoiesc... in totalitate ,
Un secol mai bun nu rasare peste noapte ,
Lumea a denigrat din ce in ce mai rau
Si acesta este cursul...este viitorul lor .

Astazi , putini oameni au ramas de calitate
Si carora le imprumut si ultimul leu din carte ,
In care poti avea incredere pana la moarte
Si cu care ramai prieten , in totalitate .
Share:

4 comentarii:

  1. Chiar daca ar fi sa ne gandim si de 10 ori fiecare om greseste deci ganditul asta e doar o munca in plus:-??
    Parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. trebuie sa mai gresim ca sa invatam.. nu degeaba exista vorba asta.. e bine sa nu repetam greselile, pe cat posibil, dar uneori dureaza mai mult pana sa invatam/ sa ne lecuim, si trebuie sa dam de mai multe ori cu capul de perete.

    p.s. vezi ca ai scris dinainte gresit.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Denisa : Suntem oameni si suntem supusi greselii , dar atunci cand punem si un gram de gandire la bataie putem evita multe intamplari mai putin placute.
    @Alee : Ai dreptate ! Multumesc pentru atentionarea cu greseala de ortografie...am schimbat din nou sablonul iar de fiecare data cand schimb sablonul mi se activeaza chestia cu autocorectarea si imi baga virgule , cratime si semne de punctuatie pe unde nu trebuie.Am dezactivat optiunea ...(din nou) :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eee dificil sa iei o decizie. Mai ales ca eu sunt un fel de regina a amanarii de luat alegeri. Banuiesc ca toate vin si cu bune si cu rele. Totusi, eu cand trebuie sa aleg ceva, intreb pe cineva, cel putin asa imi dau seama care este raspunsul pe care vreau sa-l aud. Nu functioneaza mereu, doar mi-a trecut prin minte in momentul acesta. Banuiesc ca si senzatiile alea sunt bune de ceva. Eu stau 1345678 de ore pana sa fac o alegere. Si asta poate fi interpretata ca o alegere. :D

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!