02.05.2012

Simulari



Astazi am avut simulare de bac la limba romana :( 3 ORE de stat pe scaun si gandire profunda asupra unei foi. Parca era la jocul de sah , doar ca nimeni nu facea nici-o miscare .
Totul a mers ok...dar acum sunt mai epuizat decat o baterie. Maine am simulare la matematica (3 ore) si poimaine am la biologie (tot 3 ore).
Mda....ce sa mai spun...zile obositoare . Vreau sa le transmit prin aceasta cale tuturor celor care dau simulari sau teze (pt ca este si perioada tezelor) mult succes si sa luati numai note de 10 !
La subiectul al II-lea la limba romana mi-a cazut un text argumentativ despre ,,iubire" ...yuiii...sa tot scriu . Am scris 2 pagini la un text argumentativ in care se cerea maxim 30 de randuri :) ,
Probabil unde tema a fost ,,iubirea" am scris eu 2 pagini studentesti...probabil daca era alta tema cred ca ma uitam doar sa ma incadrez in numarul de randuri :))
Conteaza ca am scris si am scris din placere.De ce ? Fiindca am scris pe foaie ca si cum as scrie pe blog...LA LIBER. Cine a zis ca blogul nu te ajuta in viata ? Eu de cand am blog iubesc sa fac compuneri si texte argumentative (la liber) .Si chiar ma ajuta...




Sa aveti o zi minunata !


Share:

12 comentarii:

  1. succes!!:D zi minunata si tie:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi-e mai usor sa ma exprim de cand am blogul:). Hehe, ai scris tu ceva acolooo! :)) Bafta la Bac!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  3. Noi nu am dat nici o simulare, dar la română va fi teza de trei ore, deci cam pe acolo.
    Ce a fost la partea a 3-a ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc TUTUROR !
    @B.D. - La parte a 3-a a fost Morometii - conflictul dintre Ilie Moromete si sotia sa (de evidentiat)

    RăspundețiȘtergere
  5. Aah, deci tu ai de dat BAC-ul și la matematică. Mult succes. Și eu am avut simulări, și sincer nu am făcut cine știe ce... e drept, nu am apucat să învăț deloc. Și totuși, media simulărilor e 8. Dar la BAC vreau umpic mai mult. Nu știu cum te descurci cu matematica, dar îți doresc mult noroc... am auzit că și la simulările de anul acesta au fost probleme cu notele la matematică. Însă sperăm să fie bine.

    RăspundețiȘtergere
  6. @B.B. - Multumesc !
    @Proprianaliza : Da...eu dau bacul si la matemativa. Spun cu tristete ca matematica este o adevarata problema la nivel inalt . Eu nu ma prea descurc cu matematica .Eu dau bacul la romana , mate si biologie ...la romana si biologie ma descurc foarte bine si am asteptari de note mari , dar la mate...greu...foarte greu :((

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!