28.05.2012

Teapa...

Nu va spun lucruri din trecutul indepartat...ma rezum mai ales la ce mi s-a intamplat chiar azi .
Ma duc la magazin sa imi cumpar ceva de mancare... mi-au sarit in ochi cornurile...am zis sa iau doua cornuri : unul cu ciocolata si unul cu vanilie . (imi place sa combin :d ) ...sa nu va ganditi la altceva...daca o faceti sunteti rai ;))
Desfac primul corn...cel cu vanilie...
Mananc un sfert...lipsa de vanilie... mananc jumatate...lipsa de vanilie... mananc...cu speranta ca o sa gasesc il ultima parte...
SURPRIZA : CORNUL NU A AVUT VANILIE !
Deci am cumparat un corn cu vanilie...fara vanilie :))

Putin suparat pe corn...dar cum cornul l-am mancat si nu am mai avut cum sa ma razbun pe el m-am razbunat pe punga (ambalaj) ...care l-am rupt in zeci de bucati .

Desfac cornul nr. 2 cu speranta de a manca un corn cu ciocolata...
Surpriza...in prima jumatate era gol...in a doua jumatate...crema de capsuni...Vai de mine...

Si cum Lavinia (C.L.M.) mi-a facut aseara o pofta nebuneasca de pizza , tocmai acum cateva minute am mancat pizza ...yamiii...macar la pizza nu am mai avut surprize .

Voi aveti o astfel de intamplare ? Nu va rezumati doar la cititul acestui articol ... scrieti-va intamplarea intr-un comm aici...sunt sigur ca si alti cititori sunt dornici sa citeasca .

Share:

Un comentariu:

  1. Cremă de căpşuni în cornul cu ciocolată!Doamne!Şi cornul cu vanilie era defapt corn simplu,a?Fabricile din România sunt anapoda răău!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!