30.07.2012

AJUTOR !

Vreau mai intai sa imi cer scuze pentru inactivitatea de pe blogurile voastre din ultima perioada , am incercat sa fiu cat mai mult timp activ dar din pacate nu am mai avut timp si nici in urmatoarele zile nu cred ca o sa am prea mult timp liber .

ACUM : Vreau sa va intreb anumite lucruri si in cazul in care stiti va rog sa imi explicati si mie cat mai detaliat.

Eu am terminat liceul anul acesta si din nefericire bacalaureatul nu l-am luat din prima si sunt nevoit sa dau si in a doua sesiune la o disciplina . Intre timp ne sunt oferite diplomele pentru competentele lingvistice la limba si literatura romana , la limba engleza si atestatul (examenul pe profilul pe care am fost fiecare) . DAR...
Liceul ne baga pe gat diploma de 12 clase, un certificat prin care se atesta ca am terminat 12 clase . Stiam si stiu ca diploma de 12 clase se acorda celor care nu au reusit sa ia bacul in acest an sau au renuntat si doresc doar atat. Dar eu m-am inscris in a doua sesiune de bacalaureat , eu sunt inca elev la liceu pana in septembrie , deci eu nu am renuntat nici la bacalaureat si nici la liceu. Am incercat sa obtin informatii de la secretara liceului dar nu doreste sa ofere nici-un fel de informatii , ne zice doar ,,asa le oferim la toti" si atat.
Am luat-o pe drum propriu si am decis sa intreb la alte licee din judet , asa ca va zic exact ce mi-au zis de la fiecare liceu.
La primul liceu mi-au zis ca diploma de 12 clase se acorda numai in cazul in care renunti la bacalaureat si prin acest certificat de 12 clase se atesta ca ai terminat liceul dar nu esti in stare sa iei bacalaureatul si iti este oferita pentru a te putea angaja.
La al doilea liceu mi-au spus ca daca imi ridic diploma de 12 clase , dupa ce dau examenul de bacalaureat si il iau nu mi se mai ofera diploma de bacalaureat ci doar un certificat ,,in completare" prin care se atesta ca am luat examenele.
Al 3-lea liceu imi spune ca daca nu imi ridic aceasta diploma , nu am cum sa dau examenul de bacalaureat . Ca aceasta diploma ar fi o dovada ca am terminat 12 clase si este necesara ca dovada in sesiunea de bacalaureat.
Al 4-lea liceu imi spune ca nu are rost sa o iau pentru ca mereu se ia in considerare diploma de cel mai ridicat nivel . Iar daca am ales sa dau bacul in a doua sesiune , liceul nu are dreptul sa-mi bage pe gat aceasta diploma fiindca ridicand aceasta diploma inseamna ca renunt la examenul de bacalaureat.
Al 5-lea liceu imi spune ca aceasta diploma se ofera dupa sesiunea a 2-a a examenului de bacalaureat si se acorda doar elevilor care nu iau examenul de bacalaureat.
Am intrebat elevii care au luat bacul daca lor le-au dat si au zis ca lor le-au dat doar diplomele de bacalaureat. Deci unde este politica secretarei cu ,, Diploma o primesc toti" ?
Deci nici nu stiu daca trebuie sau nu sa ridic aceasta diploma... va rog sa-mi spuneti orice stiti despre aceste lucruri sau macar sa-mi spuneti care ,,teorie" din cele 5-6 vi se par mai concrete . Orice informatie este pretioasa si va rog sa ma ajutati
Share:

6 comentarii:

  1. Eu am termiinat liceul anul trecut, nu am avut proleme, dar uite ce stiu...diploma de 12 clase am si eu pe langa cea de bac, deci calmează-te si nu îşi mai face tot felul de griji, concentrează-te pe învăţat ca să iei sesiunea din toamnă, restul e birocraţie, dacă iei bacul în toamnă totul e perfect, deci nu te mai stresa aşa de mult:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu ce sa zic dar cred ca aceasta diploma este inutila daca o ai pe cea de bac. Adica daca o ai pe aia de la bac e logic ca ai terminat 12 clase, nu ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Și mie mi s-au înmânat ambele diplome! Deci nu îți face griji, e ok!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu zic că la acea secretară a ost doar pură indiferență.
    Lasă biocrația, aici nu s-au dat diplomele celor care nu au luat în prima sesiune.
    Îți doresc succes!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu ştiu ce să zic despre diploma asta.Dacă o ai pe cea de la bac(dovada clară că ai terminat 12 clase) nu cred că-ţi mai trebuie şi altceva,sincer acuma.

    RăspundețiȘtergere
  6. pfff, sper ca ai rezolvat, eu n-am cum sa te ajut :(

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!