26.07.2012

Anti-Viziuni din Viata

Dupa ce ca mi-a fost sparta adresa de gmail : viziunidinviata@gmail.com , acum aceasta adresa este folosita impotriva mea. Adica...acea persoana care mi-a spart adresa de email a creat un blog numit ANTI-VIZIUNI SI ALTE BLOGURI unde ma ataca pe mine aducandu-mi jigniri si asta nu se opreste aici.
Aceasta persoana va ataca si pe voi , dragi cititori deoarece sunteti ,,vinovati" pentru ca imi cititi blogul si comentati la articolele mele (asta spune el) . El face articole impotriva mea dar si a voastra...in special , impotriva mea . Dati click pe urmatorul link pentru a citi articolul : CLICK AICI !

Nu doresc sa ma comentez la astfel de persoane care nu stie decat sa arunce in noroi. Nu doresc sa ma cobor la nivelul lui fiindca nu sunt lift . Insa voi face tot posibilul sa-mi recuperez adresa de email , daca acest lucru nu va fi posibil voi denunta acest blog si va fi inchis .
Share:

13 comentarii:

  1. Doamne..Doamne!Viorel,suntem alături de tine să şti!Nu te lăsa la greu şi dacă ei au ceva de comentst,lasă-i mamii naibi să comenteze!Nu le da importaţă pentru că asta îi satisface!

    RăspundețiȘtergere
  2. Omuletule, esti invidiat si asta e intr-un fel bine! Nu are ce sa-ti faca mai mult decat sa scrie acolo, prin asta tot tie iti face anonimul reclame. :)) Probabil aceeasi persoana ti-a spart emil-ul...ar trebui sa ai grija de celelalte! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Consideră că îți face publicitate gratuită!

    RăspundețiȘtergere
  4. E trist cat de invidiosi sunt unii.. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne, ce om 8-| nu citi mai daca nu-ti placee !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Porci ofticaţi. Atât. Nu-i băga în seamă, Viorel, continuă cu blogul tău :-j Suntem mulţi care îl adorăm şi sfaturile tale chiar ne ajută. Se pare că cineva nu are ce face, atâta tot. Keep blogging! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hehe.. da` tipul chiar e amuzant :P Copiaza comentariile de la postarea asta si le pune la el si le ironizeaza.
    Pot sa-mi permit sa zic ca faza e undeva intre ciudat, enervant si amuzant.
    Oricum stii cum e: barfa clocoteste un timp, dupa care lucrurile se linistesc. Been there.. in real life.

    RăspundețiȘtergere
  8. http://stoicastefan.blogspot.ro/
    Și cu toate astea, I'm awake and I'm alive! Apropo... poate să îmi facă și mie nasoale dacă vrea. Chiar îl susțin. Doar că spre deosebire de tine, la mine nu o să meargă. Dacă mie vrea să îmi arate că e tare, să vină face2face și să îmi spună ce are de spus. Desigur, va pleca cu dinții în mână. Apropo băiețaș, știu că citești asta... dovedește că ai sânge și rezolvă problema offline. Caută-mă pe stradă și bate-mă. Dacă vrei, chiar îmi fac publică adresa. Până nu faci asta, în viziunea mea tot un frustrat complexat de IQ său subunitar.
    Viorel, dacă o să ai probleme cu blogurile și totuși vrei să scrii, blogul meu îți stă la dispoziție. Dacă vrea, poate să îl șteargă și pe al meu. Fac altul. Și continui să scriu!

    RăspundețiȘtergere
  9. Va multumesc din suflet tuturor pentru sustinere >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. hei, acuma dau si eu pe aici, imi pare rau ca blogul a fost anulat si nu am putut sa vad si eu ce se intampla, dar pe de alta parte ma bucur ca e anulat si sper ca asta inseamna ca nu iti mai face probleme.
    si eu sunt alaturi de tine si te rog sa nu renunti.
    ai un blog frumos care merita sa fie citit si ti-o zic din suflet. sa nu renunti la el. ei te critica si fac lucruri rele tocmai pentru ca esti bun. iar daca se intampla sa pierzi, poti sa faci altul. cat despre adresa imi pare rau...

    sper sa reusim sa vorbim pe mess mai clar sa inteleg mai bine lucrurile.
    sper ca nu ai renuntat la scris.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. p.s. daca doresti sa ai id-ul mai in siguranta nu-l mai pune public in nici un mod pe blog. poti crea o pagina speciala in care le spui celor care doresc sa te contacteze sa te anunte si sa dai id-ul doar cui doresti si cui crezi ca e ok.


    :D:D:d (parerea mea)

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!