25.07.2012

Horoscop : Adevar sau minciuna & top5 cele mai jenante momente

Astazi trebuie sa vorbesc despre horoscop...de ce nu cred / cred in el ?
Am mai vorbit despre aceasta tema acum ceva timp in urma asa ca daca doriti sa cititi parerea mea despre horoscop , va rog dati click pe urmatorul link : Horoscop - Adevar sau minciuna .

Deci cu aceasta tema am terminat...hihi...ce repede am scapat.

Dar...WOW...ce tema urmeaza...vai de mine...voi vreti sa ma fac de ras nu-i asa ? :)) railor...

Tema urmatoare este : Top 5 cele mai jenante momente prin care am trecut


Pai...sa incepem :D


1.Cea mai jenanta intamplare s-a inamplat acum cca.3-4 ani . Eram pe marginea soselei cu bicicleta iar in jurul meu era camp (si in stanga si in dreapta). Era vara...deci purtam pantaloni scurti ...sau erau trei sferturi...mmm...nu mai stiu asta. Toate bune si frumoase , numai ca intr-un moment o albina a reusit sa se strecoare in pantalonii mei . CEEEEEE ???? Am sarit imediat de pe bicicleta si pe marginea soselei m-am apucat sa ma dezbrac...mai exact sa-mi dau pantalonii jos . Nu ma intrebati de ce nu m-am indepartat fiindca oricum nu aveam unde sa ma duc...era doar camp . Iar unii au ales sa ma claxoneze... la momentul oportun le-am umplut frigiderul acelor soferi pentru iarna :))

2.Cand eram mai mic (pe vremea cand eram la gradinita) ma jucam impreuna cu o fata ...mai exact ne alergam unul pe altul... :D toate bune si frumoase pana in momentul cand a trecut pe langa mine o motoreta (pe acea vreme nu erau scutere ...sau erau si nu stiu eu...ba nu...nu erau :d) intr-o viteza de wow...sau cel putin asa mi s-a parut atunci .Ideea e ca pe spatele motoretei avea un sac legat cu niste sarme de-acelea otelite care nu se rup sub nici-un chip .Trecand pe langa mine mi-a agatat pantalonii si i-a sfasiat in totalitate , asta spre ,,norocul" fetei :D :))

3.Un alt moment jenant a fost cand aveam varsta de 16 ani la un concurs de poezii . Vin in fata la pupitrul acela cu microfon sa prezint o poezie in fata a 50 de persoane. Cand am inceput sa vorbesc se auzea cu intreruperi . I-am rugat pe organizatori sa vina sa rezolve problema ...au venit ei...s-au uitat si pe urma au zis ca e ok. Ma pun eu sa citesc poezia ...in sala era o liniste deplina si toti ochii erau atintiti asupra mea .Citesc doua strofe din poezie...totul ok.Vine a 3-a strofa care incepea cu versul : ,,Am fost lasati singuri pe o ampla manipulare ... " .
Cuvantul problema a fost ,,manipulare" , deoarece cand am ajuns la acest cuvant microfonul a facut 2 intreruperi la pauze extrem de mici . Asa ca anumite litere nu s-au mai auzit...si din cuvantul ,,manipulare" s-au estompat literele ,,mani" si ,,re" si vedeti si voi ce cuvant a rasunat in acea sala . Era doar o parte din cuvant...dar multi s-au revoltat . Le-am cerut scuze , au intervenit si organizatorii si au explicat ca a fost o problema de la ei ...ca microfonul le face probleme . Chiar daca si ei au zis ca a fost o problema , nu prea au fost crezuti nici de comisie si rezultatul s-a vazut la final cand am terminat pe ultimele locuri .
Si eu imi cer scuze fata de voi pentru precizarea acestui cuvant vulgar dar nu am altfel cum sa povestesc totul daca nu precizez si ceea ce s-a intamplat !

Tema consta in 5 lucruri jenante...momentan nu imi mai aduc aminte asa ca raman decat acestea 3.

Pe vremea aceea erau lucruri jenante...acum au ajuns amintiri cu peripetii din copilarie :)
Share:

Un comentariu:

  1. Tare faza cu albina,deşi nouă ne vine să râdem acum,dar dacă am fi fost în locul tău..uhh,nasoală treabă.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!