03.07.2012

Privirea

,,De ce priveste un baiat in ochii fetei ? " (Andrei)
,,De ce de fiecare data cand ies cu o fata o privesc numai in ochi?"(Ionut)
,,De ce cand trec pe langa o fata si o salut am tendinta de a privi in ochii ei?" (Marius)

ETC.

Sunt doar 3 mail-uri din cele 18 primite de-alungul timpului cu aceste intrebari . Nu sunt poate cel mai apt sa vorbesc despre aceste lucruri dar o sa spun doar punctul meu de vedere .
Deci...



De ce baietii privesc in ochii fetelor tot timpul ?

Un motiv ar fi pentru ca o place . Este un motiv simplu , dar de data aceasta as dori sa elimin acest motiv si sa vorbesc la modul general .
Sunt persoane care de fiecare data cand vorbesc cu fete le privesc in ochi (si asta nu inseamna ca le place pe toate...de aceea am si eliminat acel motiv) .
Eu cred ca baietii/barbatii (cum vreti voi sa le spuneti) , in spatele puterii si a patratelelor lucrate la sala se afla un temperament sau izvor care are nevoie de o sursa de energie pentru a fi alimentata. Eu cred ca fiecare baiat gaseste intr-o fata in primul rand...SIGURANTA si INCREDERE !
Stiu un baiat care avea o prietena (erau doar amici...adica timp de ani buni au fost amici) iar intr-o zi fata s-a decis sa rupa amicitia si sa uite de amicul ei.Acesta a plans...dar stiti de ce ? Stiti care a fost reactia lui ? Va spun exact ce a zis :
,,Nu plang pentru ca a plecat , plang pentru ca mi-a tradat increderea"

Deci iata cateva vorbe ce vin in sustinerea primei teorii , si anume ca un baiat gaseste incredere si siguranta privind in ochii unei fete .

Eu cred ca baietii sufera dupa o despartire ,,civilizata" dar plang atunci cand fata si-a batut joc de increderea acordata .

Aceasta a fost doar opinia mea...pe scurt ! Sunt foarte multe lucruri de spus aici; de aceea doresc sa aflu si parerile voastre . Puteti face si voi pe blogurile voastre un articol pe aceasta tema sau daca nu , va rog lasati comm cu parerea voastra .

*Maine am cel mai greu examen...la mate :(( pfff...
Le urez succes celor care sunt cu bacul :)
Share:

3 comentarii:

  1. Ce frumos!!!
    Nu ştiam multe dintre motivele acestea,îl ştiam doar pe primul!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. :-? hmmm, baietii se uita in ochii fetelor ca sa le domine :P

    :)) eu, personal nu ma uit in ochii baietilor :)) nu imi place, mai ales cand ii aburesc:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Rar ma uit in ochii unui baiat, pur si simplu ma intimideaza...

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!