27.07.2012

Rezolvat

Am rezolvat problema cu acel hater . Mi-am recuperat adresa de email in totalitate iar blogul creat de el a fost sters . Am activat ,,verificarea in doi pasi" si pe aceasta adresa de email , deci nu va mai putea nimeni sa-mi sparga contul de gmail . Imi cer mii de scuze pentru problemele create si jignirile care v-au fost aduse . Dupa o munca asidua am reusit recuperarea !

Va multumesc ca imi sunteti alaturi si ca ma sustineti . Nu exista om in aceasta tara care sa ma faca sa renunt la tot ce fac . Si in plus , cui nu-i place nu citeste ! Eu mereu o sa scriu pe blog iar ceea ce am scris a fost doar opinia mea vis-a-vis de anumite teme pe care le dezbat sau ce-am mai scris pe blog este din propria experienta (propriile intamplari din viata) . Nu sunt Dumnezeu si nu mi-am oferit viata ca exemplu deoarece viata mea NU ESTE UN EXEMPLU. Ma bucur ca unii inteleg toate aceste lucruri , dar mai sunt si persoane pe care nu-i duc caputul asa de mult si nu inteleg asta si incep sa arunce cu noroi in mine si sa-mi aduce jigniri si injurii.

Insa ii multumesc acestui personaj pentru tot , pentru munca depusa de atata timp sa imi sparga aceasta adresa de email.Personajul incearca de mult timp acest lucru fiindca tot primeam notificari pentru ,,conectare simultana esuata" .  El a luptat o luna-doua de zile sa-mi sparga un email pe care l-a folosit doar 24 de ore si eu in acest interval am reusit sa il recuperez.

Hater-ule : Data viitoare cand faci ceva, fa-o macar ca lumea, nu pe jumatate de norma!



Share:

6 comentarii:

  1. Hehe, ce mă bucur să aud asta! :) Spune-mi şi mie cum pot activa verificarea în doi paşi, te rog, că am şi eu ceva probleme cu hackerii :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă eventual reușești să afli cine este, te rog să îmi comunici. Au trecut câteva ore, iar eu încă îmi pot accesa mailul (toate cred, că eu am vreo 14), Facebook-ul, blogul... deci cu mine nu vrea să se joace. Ce urât din partea lui. Din respect pentru munca pe care o depui cu acest blog, o să mă abțin de la comportamentul meu uzual, dar cert este că eu sunt mult mai puțin diplomat ca tine și dacă voi avea ocazia în această viață să îi scot un organ intern, o să o fac.
    Bine, eu nici nu mă tem pentru că nu am nimic de pierdut. Hater-ii în principiu sunt idioți. Așa că în numele meu nu are cum să posteze, că se prinde toată lumea că nu sunt eu, iar dacă îmi sparge mailul... mă doare lângă mine. Nu discut aproape niciodată chestii importante pe mail. Și în plus... la 14 adrese, ar fi stupid să îmi pară rău de una când nu am nici un mail principal :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur ca ai rezolvat:D DOamne ce oameni :|

    RăspundețiȘtergere
  4. @Rose : Uite in ce consta ,,verificarea in doi pasi" :
    "Verificarea în doi paşi adăugă un nivel suplimentar de securitate Contului dvs. Google prin faptul că vă solicită să vă accesaţi telefonul – precum şi numele de utilizator şi parola – în momentul conectării. Dacă cineva vă fură parola sau o ghiceşte, persoana respectivă nu se poate conecta la contul dvs., deoarece nu are telefonul."

    Adica mai pe scurt...de fiecare data cand dai LOGIN la adresa de email , vei primi pe telefon un sms cu un cod de acces pe care il introduci cand te loghezi.Astfel , nici-o persoana nu-ti mai poate accesa contul , chiar daca iti stie si parola . La fiecare login , vei primi un sms pe telefon cu un alt cod. (codurile se schimba tot timpul) . Mai nasol este in cazul in care pierzi cartela SIM deoarece nu mai poti recupera adresa de email . Eu sunt pe abonament , deci chiar daca pierd sim-ul , mi se ofera un alt sim cu acelasi numar .
    Cum se activeaza ?
    Dupa ce te loghezi intrii la ,,setarile contului" apoi in partea stanga dai pe ,,SECURITATE" si o sa-ti apara acolo chestia asta cu verificarea in doi pasi .

    @proprianaliza : Sper si eu sa aflu cine a fost , desi ma indoiesc . Asta numai daca va spune el ;)) Iti multumesc din suflet pentru toata sustinerea oferita >:D<

    @BuburuzaBia : Multumesc !
    @Lavinia : Asa sunt unii oameni , nu avem ce face in privinta lor , sunt niste cauze pierdute ale societatii !

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!