26.07.2012

Teme 8 ,9, 10

I. Top10 melodii preferate in ultimele 10 zile .(Tema 8)

1.Jessie J - Do it like a dude
2.Jessie J - Nobody's Perfect
3.Jessie J - Laserlight
4.Jessie J - Domino
5. Jennifer Lopez ft.Pitbull - On the floor
6. B.U.G. Mafia - In anii ce-au trecut
7.B.U.G. MAFIA - La fel de prost ca tine
8.Eli ft. George Hora - Studenta
9. Jessie J - Who you are
10. Inna - W.O.W.

II. Cea mai veche amintire (Tema 9)

Pai...imi amintesc ceva...cred ca aveam aproximativ 4 ani . Tata trebuia sa plece cu masina si eu ma plimbam cu o bicicleta pe langa ea. M-a intrebat daca vreau sa merg cu el si am zis da...si am lasat bicicleta in spatele masinii , iar cand tata a dat mansalier a incalecat bicicleta. Dar sa nu va asteptati ca a patit ceva bicicleta...NU! Bicicleta nu a avut nimic...masina s-a facut praf. Nici macar nu a mai plecat masina :)) Stiu ca a bagat-o in service dar 1-2 saptamani a mers pe jos.Stiti cum se spune : Mersul pe jos este sanatos ! :D

III.Parerea mea despre blogosfera romaneasca .(Tema 10)

De cand am intrat in aceasta ,,lume a bloggerilor" multe lucruri s-au schimbat...IN BINE !
Pai...sa vedem la ce m-a ajutat pe mine blogul:
- Am invatat si mi-am dezvoltat ramura creativa
- Am invatat sa-mi asez ideile si sentimentele in scris...
Aici pot spune ca atunci cand scriu o poezie , este mai palpitant sa o scriu pe blog decat pe o bucata de hartie...oricum pe urma ajunge pe o bucata de hartie pentru ca ii dau PRINT :)
- Am cunoscut persoane noi cu care am interactionat
- Mi-am facut prieteni noi (in mediul online)
- Citesc cu placere fiecare articol al prietenilor mei ...
Si ceea ce conteaza este faptul ca atunci cand scriu pe blog o fac de placere !

Am o parere foarte buna despre blogosfera si bloggerii romani . Ma bucur sa vad implicare in mediul online si dezvoltare a acestei ramuri . 
 
Share:

3 comentarii:

  1. Hmm,din topul melodiilor preferate,am inteles ca esti o fana Jessie J,am i right? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Bia Bid : Sunt baiat :D ...Si da...sunt FAN JESSIE J ! Este cea mai buna artista , mi-a placut din momentul in care a scos prima melodie si ma regasesc in melodiile ei.Si este si cea mai frumoasa artista :x :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. wow, ce schimbare de design! :D
    Intr-adevar.. daca imi place ceva la romani e ca bloggerii sunt in general foarte faini.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!