26.08.2012

Dudus-Recenzie & cateva lucruri de spus si aflat !

Pentru inceput vreau sa va anunt ca am adaugat un plugin de mp3 pe blog , asa ca de-acum inainte blogusorul meu include si muzica :D Daca va deranjeaza in timp ce cititi articolul/articolele , aveti si buton de PAUSE/STOP , asa ca il puteti folosi :D

Dudus a facut recenzia cartii P.S. Te iubesc. de Cecelia Ahern <<<===CLICK AICI<====


Puteti accesa recenzia dand click pe link-ul de mai sus si va recomand aceasta carte ! Sper sa va placa...

Pe final vreau sa va intreb un lucru. Daca am un domeniu cumparat .info sau .com + hosting pe un an de zile si acesta a expirat , pot reveni la subdomeniul blogspot.ro ? Va rog daca stiti sa-mi raspundeti la intrebare !




Share:

6 comentarii:

  1. @Dudus - Npc >:d< Scuze pentru intarziere , dar nu prea am mai avut timp in ultima perioada !

    RăspundețiȘtergere
  2. Am auzit de carte..
    P.s. personal nu ma omor dupa muzica de pe bloguri si nici dupa melodiile alese de tine, insa cred ca celorlaltor cititori ai tai le plac, iar daca si tie iti plac, asta conteaza ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Niciodata nu am reusit sa vad filmul asta pana la capat...

    RăspundețiȘtergere
  4. ce tare e pluginul cu muzicaaa <3 tuu si eu , nananana :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Alle : Daca ai propuneri pentru melodii spune-mi si le adaug :)
    @Rox : Eu nu am apucat inca sa il vad , stiu doar ca este si film. Cauza: Nu am destul timp liber.
    @Lavinia (C.L.M.): da :D As vrea sa zbor pana la stele , nanana :)) hehe.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!