23.08.2012

Gata ! hehe

Timp de cca.48 de ore nu mi-am mai putut accesa blogul. Nu stiu cine ce a facut dar nu am mai putut. Sa ma loghez pe mail puteam dar pe blog nu. Cand accesam blogul meu imi spunea ca ,,Pagina nu a fost gasita" (Server not found).Nu puteam vedea postarile , comentariile etc. Pentru 2-3 ore blogul meu nu a putut fi accesat de nimeni ! Ideea este ca pentru siguranta mea , am modificat si parola , dar degeaba , nu asta era problema deoarece parola de la adresa de email nu mi-o mai sparge nimeni , am spus-o mai demult si asa si este. M-am uitat sa vad ultimele logari pe adresa de email si erau doar ip-urile mele , deci nimeni nu a folosit adresa de email pentru ceea ce a facut.
Treaba este ca eu pana acum 2 zile aveam 395 de articole scrise , ieri mai aveam doar 210 . Acum ca am putut accesa din nou blogul mi-am importat articolele din pc (am facut acum ceva timp un export de siguranta a blogului). Insa tot am mai pierdut din articole , acum avand 366 de articole .
O alta modificare pe care am observat-o pe blog este ca mi-a fost scos codul acela HTML care nu permitea cititorilor sa copieze continutul blogului (textul de pe blog).

Problema a fost ca cel care a facut asta a umblat la id-ul blogului si l-a modificat. Ce este id-ul blogului ?Este acel cod format din 7 cifre care reprezinta adresa blogului . Astfel eu nu-mi mai puteam accesa blogul .

Problema am remediat-o si pentru siguranta mi-am modificat si parola (desi nu era necesar) .

Stiu ca sunt multi hateri care vor sa-mi inchida acest blog si vreau sa stiti ca va chinuiti degeaba . Am sablonul cat si continutul blogului exportat , chiar daca imi inchideti acest blog , voi face altul si nu voi pierde nici-un articol scris de mine in aceasta perioada de un an si cateva luni. Daca este nevoie deschid si mai multe bloguri pe mai multe platforme (Joomla , Wordpress etc) si tot nu voi tace . Nimeni nu-mi poate lua dreptul la libera exprimare !
Share:

6 comentarii:

  1. Mă bucur mult că ţi-ai rezolvat problema cu blogul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu chiar nu inteleg de ce esti o tinta pentru hateri si spargatori :)) Totusi ma inspaimanta chestiile zise de tine, ar trebui sa-mi iau si eu mai multe masuri de siguranta..

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar ma bucur enorm de mult ca ai rezolvat si sper sa nu mai patesti asa :(

    RăspundețiȘtergere
  4. La mine nici haterii nu trag :)). Oricum, din partea mea, mie îmi pot șterge liniștiți blogul. Nu am importat și nu importez nimic. O să o iau de la capăt. Întotdeauna. Probabil că nici mort nu voi tăcea. Go on! Dă-i naibii de hateri. Dacă ar fi avut curaj nu ar fi făcut toate astea protejați de anonimat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mă bucur că ai rezolvat problema.
    Dacă ei vor așa de mult să închidă acest blog e pentru că îi deranjează adevărul.
    Continuă ceea ce ai început că ajuți mulți oameni( aici sunt și eu :D ).
    A nice day!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte bine faci !! imi place de tine Viorele :D :)), pot sa-ti spun asa, nu ?:D

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!