11.08.2012

Judecator si judecat

Am mai facut doua articole pe baza acestei teme , pe care vi le reamintesc aici :
A judeca  - 26.02.2012
Puterea de a judeca - 30.04.2012

Aceasta ,,tema a dat peste mine" astazi asa ca am zis sa mai adaug cateva idei :D

Niciodata nu trebuie sa judecam pe nimeni , mai ales dupa ceea ce a facut sau a ales sa faca. Lumea se imparte in judecatori si judecati . Judecatorii sunt oamenii care stau alaturi si te privesc si doar iti dau sentinte si te judeca , iar judecatii i-am putea asocia ca ,,vinovati" , cu totul ca uneori nici ei nu sunt vinovati de ceea ce se intampla in jurul lor .
Viata ne pune intotdeauna in ambele planuri pentru a putea trai si simti fiecare ce simte si traieste si celalalt .Poate inca nu s-a intamplat acest lucru , poate nici in acest moment nu se intampla , dar mai tarziu se va intampla , asa ca judecatorii devin judecati iar judecatii devin judecatori .
Mai este cazul in care judecatii devin neutrii si vin alti judecatori si ii judeca pe cei care i-au judecat pe ei.
Toti incearca sa-si pastreze pozitia de ,,judecator" insa acest lucru este imposibil.Fiecare trebuie sa primim o portie din ceea ce am daruit si mi se pare foarte corect acest principiu .
Nu stiu cat de descifrabila sau plauzibila vi se pare aceste principii ale mele , dar eu mi le sustin si cred cu tarie in ele.Cred ca fiecare isi primeste portia din ceea ce ofera .

Nu judeca pe nimeni , nimeni nu are acest drept !!!
Share:

4 comentarii:

  1. a fi judecator e sinonim cu a fi drept;sa dea primul cu piatra cel care nu a facut nimic imoral si nedrept!

    RăspundețiȘtergere
  2. E imposibil sa nu judecam, fiecare are niste valori dupa care judeca asta ne face sa distingem oamenii care merita sa ne fie aproape si care nu merita acest lucru.Sunt deacord ca un om e complex si dupa un lucru pe care il face nu inseamna ca-l cunoastem,dar e dreptul fiecaruie sa -si faca o parere si pana la urma sa judece dupa proprile valori,cum e si dreptul altora de a ne judeca,n-am nici o problema in a fi judecata,imi asum ceea ce fac,atata timp cat un om se ia dupa realitate si nu dupa fantezie are tot dreptul sa-si faca o parere despre mine,sa am judece fara a ma condamna insa,caci da ,a condamna nu e dreptul nostru,dar putem sa judecam pentru ca acesta e motivul pentru care avem ratiune.Judecam atunci cand ne gandim daca reclamam un hot,judecam tot timpul gresit si dupa aparente,dar eu cred ca e dreptul nostru,atata timp cat nu condamnam .Oricum parerile noastre nu trebuie sa fie la fel,fiecare cu propria lui parere.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!