15.08.2012

Pentru , pentru , pentru... :)

Le urez tuturor celor care poarta numele de Mariana , Marian , Maria , Marioara etc. , multa sanatate , fericire , numai bine , realizari in tot ceea ce va propuneti si un calduros LA MULTI ANI !


In alta ordine de idei , ma bucur nespus ca a inceput un nou sezon din filmul MESAJE DE DINCOLO (Ghost Whisperer) cu Jennifer Love Hewitt .Acum o sa am si eu pentru ce ma uita la tv...
Deci spun clar ca ador filmul asta din doua motive :
- actiunea filmului este ampla si captivanta
- si al doilea motiv este mai jos ...

♥ ce frumoasa eeee :x
Filmul poate fi vizionat seara la ora 20:00 pe canalul AXN ! Il recomand...



Share:

6 comentarii:

  1. Da, e frumoasă actrița și filmul e bun.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ai dat o veste buna. Chiar nu stiam ca o sa inceapa alt sezon :))
    Azi e Adormirea Maicii Domnului deci nu se spune La multi ani. :D In septembrie dar nu stiu exact ziua se spune :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc de urare(Şi eu port numele Maria):)).

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucuuur. Sunt 5 sezoane in total... nu?
    Oricum este un serial grozav, ma uitam la el de mica, sau ceva de genu'.
    Iar tipa mai joaca si in The Client List, care are momentan 10 episoade aparute si se gaseste pe net. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. si mie imi place de ea, de cand am vazut-o in filmul if only, doar ca nu ma pot uita la m esaje de dincolo...ma sperie :D:$

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!