12.08.2012

Real life vs virtual life

In zilele noastre viata reala este in contradictie cu viata virtuala . Si acum intrebarea clasic romaneasca : DE CE?
Simplu ; majoritatea aleg sa-si arate pe net o alta ,,interfata" , in viata virtuala fiecare putem fi ce dori , putem avea plusurile pe care nu le avem in viata reala si tocmai asta face si romanul nostru . Multi isi ascund viata si personalitatea in spatele unui monitor iar tot ce fac pe net este fictiv 100% .  Cred ca de-aici a plecat si conceptul ca ,,nu poti stii cine se ascunde in spatele monitorului" si cred ca este adevarat .
Sa iau un exemplu : Toti avem facebook iar astazi este foarte usor sa ne facem o fotografie , sa o prelucram cu un program de editat fotografii si sa o punem pe internet , putem pune pe facebook ca suntem studenti la cine stie ce facultate si noi defapt stam acasa , facem poze cu masina unui prieten si spunem ca este a noastra dar cel mai important (am observat de ceva timp chestia asta) este sa punem pe facebook statusul ,,in relationship" . Deci cred ca este sfarsitul lumii daca nu punem statusul asta , adica este esential , practic , mega-important daca punem statusul acesta ; chiar daca nu suntem intr-o relatie in lumea reala , pe facebook acest status este de nelipsit. Adica cunosc foarte multe persoane in viata reala care sunt singure , dar absolut toti au la status ,,in relationship" . O intrebare : Ce incerci sa arati prin asta ? Eu cred ca vrei sa arati ca nu esti in stare sa ai o relatie si te multumesti doar cu un status (parerea mea) .Adica , cat de greu e sa pui statusul ,,single" ? Sau poate asta e o moda...Voi ce spuneti ?

Respect persoanelor care isi expun viata si gandurile pe internet cu ajutorul unui blog , vlog sau alte lucruri.Ma bucur sa vad astfel de persoane sincere care nu au nimic de ascuns si care prefera adevarul si care se implica in mediul online .
Am citit si citesc in continuare un numar impresionant de bloguri si am intalnit multi bloggeri care sunt foarte sinceri in ceea ce scriu pe blog si am ajuns sa imi fac o ,,imagine" a acelei persoane din spatele monitorului dupa ceea ce am citit pe blog. Din nou spun ca ii felicit pe cei care fac asta , apreciez foarte mult sinceritatea voastra , ca sunteti niste persoane deschise si va multumesc ca sunteti asa .
Daca ar fi sa dau exemple , as da foarte multe , dar aleg sa ma rezum doar la un exemplu si anume blogul Laviniei ( C.L.M.'S BLOG ) : Este primul blog pe care l-am citit de cand mi-am facut primul blog , pe care am continuat si continui sa il citesc cu mare placere . De ce ? Pentru ca primul lucru care se afirma la acest blog este sinceritatea , articolele scrise fara nici-un fel de retinere iar lucrurilor le sunt spuse pe nume , asa cum imi place mie , fara ocolisuri . Si da...cel mai mult conteaza si cine scrie pe blog , deoarece Lavinia a reusit intotdeauna sa puna acel ingredient magic in fiecare articol (indiferent de tema articolului) care m-a facut sa citesc cu drag fiecare rand . Lavinia este o persoana care nu se sfieste sa ceara un sfat sau o parere vis-a-vis de anumite lucruri . Poate intrebati de ce zic toate astea , dar sa stiti ca nu m-am abatut de la tema , tot la tema sunt fiindca tema vorbeste despre persoanele din spatele monitorului , iar Lavinia a fost mereu sincera in tot ce a scris pe blogul ei si nu mi-a fost greu (nici mie si nici voua) sa vad ce fel de persoana este Lavinia si spun ca este o persoana minunata si de incredere .

*Sper ca nu te superi ,Lavinia pentru ca te-am ales pe tine ca exemplu in acest articol :D

Continuand ideea din primul paragraf , viata virtuala este mai usor de ,,accesat" decat viata reala . Cum este mai usor : Sa ne ,,luptam" cu greutatile vietii ? sau sa dam ,,login" pe facebook si ne accesam ,,contul vietii" in care avem masinute , zambim in poze sau avem relatii cu 2-3 persoane?

Pe final spun ca nu toata lumea este asa , sunt o gramada de persoane care pe net isi pastreaza aceeasi identitate si aceleasi date ca in viata reala si ii felicit pe acei oameni care fac asta .

Pe final , vreau sa mentionez ca blogul Laviniei (al 2-lea blog) -C.L.M'S Nail Art Blog- a facut 1 anisor :D Este adevarat ca a facut acum cca. 1-2 saptamani , dar in aceasta perioada am fost mai mult plecat , timp liber nu am avut deloc (de multe ori postand pe blog de pe telefonul mobil), cu intarziere vreau sa urez LA MULTI ANI ! si sa acord acest premiu/felicitare/cadou (nici nu stiu cum sa-i zic)...


Share:

7 comentarii:

  1. Prefer viața reală, dar totuși îmi place și aici pe blog.
    La mulți ani C.L.M. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici mie nu imi plac persoanele care isi pun pe facebook ca sunt intr-o relatie si ascund multe despre ei ,de parca ar castiga ceva.Realitate conteaza ce traiesti tu,nu ce pretinzi ca "ai trai" ca asta virtuala gen facebook nu e numita viata.doar asa pt timpul liber sa zicem ,desi pt uni a devenit o obisnuinta.Eu o prefer pe cea reala. :D ca am si cunoscut un caz in care cineva s-a dat drept o alta persoana si a ranit multe altele ...dar in fine problema lor daca asa gandesc!
    Daca asa esti nu stiu de ce sa te ascunzi pe net ?:|
    La Multi Ani Lavinia! pt blog. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Este aşa deoarece..ne place!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am preferat sa fiu sincera. SI pe facebook, sa nu-mi modific mereu pozele, sa am numele meu real etc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte interesant ce ai scris! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. vai! va multumesc! Mai ales tie Viorel! Nu stiu de ce dar noi semanam foarte mult:D lucru care imi place! Imi esti tare drag! Multumesc mult inca o data>:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. In primu rand,la multi ani!
    Da,si eu prefer oamenii care spun lucrurilor verde in fata si nu se ascund.
    Eu am fost mereu eu,indiferent ca stau de vorba cu cineva pe mess,fb,blog...
    Sincera sa fiu,din prieteni care ii am pe facebook cunosc si in viata reala cam80%.Deci,nu am cum sa stiu daca cei 20% sunt falsi sau viata lor reala nu corespunde cu cea virtuala.Si totusi,sper ca si viata pe care o posteaza ei sa nu fie o mincina.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!