14.10.2012

Actualizare

M-am decis sa reincep sa fac schimb de link-uri asa ca daca doriti sa facem schimb de link-uri va rog sa-mi spuneti.
O singura conditie am : Sa aveti un blog activ si sa scrieti pe el minim 1 articol/saptamana. Daca nu indepliniti aceasta conditie o sa va sterg din blogroll.

De azi , blogul VIZIUNI DIN VIATA are 3 bannere ! Daca vrei poti sa ma iei la tine pe blog :D Apoi poti sa-mi lasi mesaj si voi lua si eu banner-ul tau si il voi pune pe blogul meu !

Deci daca doresti schimb de link sau banner da click pe urmatorul link: Schimb de link / banner




Share:

7 comentarii:

  1. vreau si eu schimb de link:X :))
    >:D<


    p.s am citit articolul cu tema religia o eticheta, mi-a placut ce ai scris , si multumesc pentru link :D >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;;) Din primul moment in care ti-am citit blogul te-am adaugat in lista mea :)

      Ma bucur ca ti-a placut articolul cu religia.

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Minim un articol pe saptamana?
    Nu stiu cum o sa faci pentru ca la mine s-ar putea sa fie o data in care sa nu postez mai mult de 7 zile si alte zile in care voi posta des.Depinde de idei dar mai ales de timpul pe care nu prea il am.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Problema nu se pune la cei pe care ii am deja in lista :)

      Ștergere
  4. Ti-am adaugat bannerul in blogul meu :d

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!