29.10.2012

Diferenta de varsta intr-o relatie

S-au scris multe articole pe baza acestei teme in care majoritatea au scris numai teorii si compatibilitati. Eu va  exprim doar opinia personala.
Unde exista adevarata dragoste nu e loc de varsta!
80% adevarat as spune eu. Diferenta intre cei doi parteneri de viata este semnificativa dar totusi se inteleg si se iubesc. Aici unde sunt teoriile si compatibilitatile? Dupa parerea mea: Accept o diferenta de maxim 10 ani intr-un cuplu, dar atunci cand vine vorba de diferente de peste 20 de ani deja nu cred ca mai exista dragoste ci motive sau interese. Am vazut la tv cupluri de genul : el avea 22 si ea 70. Adica femeia aceea care la acea varsta ii poate fi strabunica ii este partenera de viata. Sa fim oameni seriosi...

Aceasta este doar parerea mea.Nu am nimic cu oamenii care au partenerii de viata mai mari cu 20-30-40 de ani!


Daca suntem la acest capitol sa dezbatem si acest concept : ,,Intr-o relatie, baiatul trebuie sa fie mai mare decat fata."

De ce? Adica e ceva in neregula daca baiatul are 20 si fata 22 ?(este doar un exemplu). Eu cred ca aceste concepte sunt create de oamenii mai in varsta fiindca noua generatie nu cred ca mai tine cont de ani. Nu cred ca deranjeaza pe nimeni faptul ca partenera de viata este mai mare cu 1-2-3-4-5 ani. Acesta este parerea si conceptul meu si sper ca nu ma insel, adica pe mine nu m-ar deranja daca partenera de viata ar fi mai mare ca mine.

Voi ce parere aveti ?
Share:

6 comentarii:

  1. Si eu sunt de acord ca daca este iubire varsta nu conteaza ,dar cu timpul va conta daca sunt extrem de mari diferentele vor exista neintelegeri si cum ai spus si tu cei care sunt cu mult mai in varsta cauta altceva nu iubire.Cativa ani nu conteaza sa existe iubire si intelegere...desi intr-o privinta nici mie nu mi-ar fi placut ca eu sa fiu cea mare ca varsta ,dar asta mai depinde si de persoana.:D si zic ca cel mai bine intr-o relatie ambi sa aiba cam aceeasi varsta ,asta e doar parerea mea. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred că zicala ''Dragostea nu are vârstă'' se referă la vârsta la care te îndrăgosteşti, nu dacă, într-un cuplu, unul are 40 altul 25. Sau cel puţin aşa cred unii.
    Mie şi cinci ani mi se pare mult. În nici un caz nu încape vorba de o persoană mai mare cu 10, 15, 20, 40 de ani! Nu-i nevoie să fie de aceaşi vârstă, dar nici ''la extreme''.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu cred ca intr-o anumita masura conteaza varsta intr-o relatie.

    RăspundețiȘtergere
  4. La mine conteaza cam foarte mult varsta si voi spune de ce.
    In primul rand multi zic ca e mai bne ca baietii sa fie mai mari ca fetele pentru ca oamenii de stinta au zis ca baietii sunt mai imaturi ca fetele si se dezvolta mai greu.
    Eu una nu as vrea sa accept nici macar 5 ani diferenta intre mine si viitorul meu partener pentru ca mie baietii mari nu imi inspira deloc incredere.Daca ar fi cu 2 sau 3 ani mai mare ca mine cred ca m-as mai simtit mai bine:d
    Asta e doar parerea mea :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Da , dragostea nu are varsta , sex sau culoare ... sau orice altceva . Dar ce dragostea poate fi intre doi parteneri cu o diferenta de peste 20 de ani intre ei ? Cred ca ar aparea multe divergente si nu ar fi o relatie prea reusita . Eu nu mi-as dori un partener cu mult mai mare decat mine .

    RăspundețiȘtergere
  6. Hi hi ce ma bucur ca nu-s singura de parerea asta! Mie imi place mult sa vad oameni indragotiti, cupluri dragute, dar imi si dispalce total sa-l vad pe "tataie" langa o fetita...Adica, despre ce dragoste vorbim? S-a evaporat in cazul acesta?:))

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!